A Balatonnal és a térség turizmusával számos hazai és nemzetközi tanulmány foglalkozik. Az alábbiakban a Pannon Egyetem illetve a Balatoni Turisztikai Kutatóintézet munkatársai által az elmúlt években írt jelentősebb publikációk olvashatók.

Ahol a teljes szöveg elérhető, ott közvetlen link található, kérdés esetén az alábbi elérhetőségen állunk rendelkezésre: Dr. Sulyok Judit, e-mail: sulyokj@gtk.uni-pannon.hu

A publikációk megtekinthetők itt. >>>


VeszprémFest és Nyitott Balaton – megjelent a Turizmusmarketing esettanulmányok II. című kötetVeszprémFest és Nyitott Balaton – megjelent a Turizmusmarketing esettanulmányok II. című kötet

A Deli-Gray Zsuzsa és Árva László szerkesztésében, az Akadémiai Kiadó gondozásában megjelent kötetben 19 jól megszerkesztett, aktuális tudást és gyakorlati tapasztalatokat tükröző esettanulmánnyal találkozhatnak az olvasók.

A szerzők a hazai turisztikai szakma neves képviselői, köztük a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának munkatársai, akik két esettanulmánnyal járultak hozzá a kötet sikeréhez. Lőrincz Katalin és Raffay Ágnes a VeszprémFest marketingkommunikációs tevékenységéről írt, Sulyok Judit és Fehérvölgyi Beáta pedig a Nyitott Balatonról állított össze egy fejezetet.

Az esettanulmányok az érintett döntéshozókkal együttműködésben születtek, akik értékes információkkal segítették az olvasóközönség széles köre számára jól hasznosítható fejezetek megírását.

A kötet megjelenését a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara is támogatta.

A könyv megvásárolható az Akadémiai Kiadónál (www.akademiai.hu) és a nagyobb könyvesboltokban.


KÖNYVBEMUTATÓ: TurizmusmarketingTurizmusmarketing címmel megjelent az Akadémiai Kiadó szakkönyve

A veszprémi székhelyű Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának támogatásával 2017 áprilisában megjelent kötet a magyar nyelven elérhető turisztikai szakkönyvek közül elsőként foglalkozik kizárólag a turizmusmarketinggel.

A Marketing és Turizmus szakkönyvsorozat ikertagjaként publikált kötet abban kíván útmutatót adni, hogyan lehet a marketingből, ezen belül a szolgáltatásmarketingből jól ismert tudást, a turizmus sajátosságait figyelembe véve alkalmazni.

A Lőrincz Katalin és Sulyok Judit szerzőpáros által szerkesztett kötet nem kevesebbre vállalkozik, mint hogy a turizmus aktuális helyzetéhez igazodva, a magyarországi viszonyokat szem előtt tartva áttekinti a turizmusmarketing teljes folyamatát.

A könyv megvásárolható az Akadémiai Kiadónál (www.akademiai.hu) és a nagyobb könyvesboltokban.

 


PMRPannon Management Review: fókuszban az egészségturizmus és az idősebb korosztályok utazási szokásai

Az Off to Spas (676737/COSME) egészségturisztikai projekt összefoglaló kiadványaként jelent meg a Pannon Egyetem angol nyelvű szakmai folyóiratának, a Pannon Management Review-nak a tematikus száma.

A folyóiratban az Európai Unió finanszírozásával megvalósuló termékfejlesztés főbb eredményei mellett az érdeklődők külön tanulmányt olvashatnak az EU idősebb korosztályokat érintő politikájáról, programjairól; az egészségturizmus trendjeiről; az idősebb korosztályok turisztikai aktivitásáról; a projekt keretében végzett kutatások eredményeiről; valamint a két érintett desztináció (Hévíz és Kovászna) egészségturizmusáról.

A folyóirat ingyenesen elérhető: http://pmr.uni-pannon.hu/

 

 

 

Vissza a BATUKI főoldalra!>>>