A modern, bérelhető szemkamerával is felszerelt marketing fókuszlabor egyedülálló a régióban, kiválóan alkalmas fókuszcsoportos interjúk készítésére, terméktesztelésre, marketingkutatások lebonyolítására.

Marketing fókuszlabor. Fókuszstúdió bérlés. Szemkamera bérlés.

MARKETING FÓKUSZLABOR – Szeretné tudni, hogy sikeres lesz-e a terméke, szolgáltatása?

Ez minden termékfejlesztő és szolgáltató vágya. A legkézenfekvőbb válaszokat a felhasználók adják. Szakszerű megkérdezésükhöz modern felszereltségű fókuszlaborunkkal állunk partnereink szolgálatára.

A marketing fókuszlabor kialakítása, a képzett moderátorok és az elemzésben jártas szakemberek lehetővé teszik, hogy megismerje a fogyasztók őszinte véleményét az alábbi vizsgálatokkal:

  • Termékek tesztelése és véleményezése
  • Szolgáltatásokkal kapcsolatos érzelmi háttér megismerése, attitűdök megfigyelése
  • Véleményeket kifejező metakommunikációs jelzések feltárása
  • Fogyasztói preferenciák, visszajelzések, vélemények mélyebb megismerése
  • Szakmai workshop, brainstorming

Marketing fókuszlabor. Fókuszstúdió bérlés. Szemkamera bérlés.

SZEMKAMERA – Lásson a fogyasztók szemével! Hogyan lehetséges?

Fókuszlaborunkat szemkamerával szereltük fel, mely képes követni és rögzíteni az emberi szem mozgását, így az is nyomon követhető, hogy mire figyel leginkább a fogyasztó.

A szemkamera többek között az alábbi vizsgálatokra használható:

  • Weboldalak felépítése, az információ elhelyezése és azok hasznosságának tesztelése
  • Online értékesítési felületek és honlapok optimalizálása
  • Felhasználói magatartás vizsgálata
  • Dizájn sikerességének tesztelése
  • Felhasználóbarát online felületek kialakítása

A szemkamera segítségével a fogyasztói visszajelzések alátámasztása megbízhatóbb. Az eszköz külső helyszínen való tesztelésre is alkalmas.

“A szemkamera képes követni és rögzíteni az emberi szem mozgását, így az is nyomon követhető, hogy mire figyel leginkább a fogyasztó. A szemkamera nem csak a tudományos kutatásokban, de az üzleti világban is széleskörűen alkalmazható, online értékesítési felületek, weboldalak felhasználói magatartásának vizsgálatára is alkalmas. Segítségével a fogyasztói visszajelzések alátámasztása még megbízhatóbb. A szemkamerával bármilyen belső térben vagy képernyős felületen elhelyezett információ hasznossága tesztelhető és optimalizálható. Az eszköz külső helyszínen való teszteléshez is felhasználható.” – Dr. Veres Zoltán

A marketing fókuszlabor kialakítása alkalmas a vállalati partnerek megrendelései alapján vizsgálatok elvégzésére, ezzel segítve a termékfejlesztők munkáját, és a vásárlói elégedettség feltárását. A fókuszstúdióban termékek tesztelésére, a szolgáltatásokkal kapcsolatos érzelmi háttér feltárására, fogyasztói preferenciák mélyebb megismerésére nyílik lehetőség.

Tájékozódjon marketing fókuszlaborunkról, kutatási módszereinkről és kérje ajánlatunkat! Mi készen állunk a közös munkára.

Elérhetőségeink:

E-mail: hargitai.david@gtk.uni-pannon.hu

Telefon: +36 88 624 – 119

Cím: Pannon Egyetem, 8200 Veszprém, Egyetem u. 10.

Postafiók: H-8210 Veszprém, Pf. 1158