A bank veszprémi fiókjába keres ezúttal ügyféltámogató gyakornokot. A banki utalásoktól kezdve, az elektronikus felsőoktatási felvételin át, az ügyfélkapun és a hétköznapi életünk szinte minden területén megjelenik már a digitalizáció ilyen, vagy olyan formában. Mint az innováció és a digitalizáció iránt elkötelezett, haladó szellemiségű bank kiemelten fontos, hogy olyan munkatársakkal dolgozzanak együtt, akik számára nemcsak alapvetőek a digitális készségek, de nyitottan állnak a digitális újdonságokhoz, szívesen használják azokat, akár a magánéletükben, akár a munkavégzésük elengedhetetlen részeként.

Elvárások:
– középfokú/ OKJ/ főiskolai végzettséggel (egyetem/főiskola) rendelkezel,
– magabiztosan kommunikálsz,
– érdeklődő, nyitott és szabálykövető személyiséged

Feladatok:
– betérő ügyfelek megszólítása és tájékoztatása, a bank digitális megoldásainak népszerűsítése, aktív segítségnyújtás azokban,
– érdemi tájékoztatása mi az, amit saját eszközükön és a fiókban elérhető digitális eszközökön keresztül el tudnak intézni,
– ügyféligények felmérése és azok alapján tájékoztatás, hogy mely szakértő tud segíteni,
– befizető ATM -el rendelkező bankfiókokban ügyfelek átterelése, ATM kihasználtságának növelése,
– mobilapplikáció letöltésében segítségnyújtás,
– ügyféligényeknek megfelelően egyéb banktermékek ismertetése

Ha jelentkezel:
– fióki működés komplexitásába nyerhetsz betekintést,
– megtapasztalhatod, ahogy a folyamatos innovációt kiváló ügyfélélménnyé alakítják át,
– megtanulhatsz csapatként együtt dolgozni, olyan szakmai és emberi közösség részévé válni, ahol számíthatsz a kollégákra,
– részese lehetsz a visszajelzés alapú kultúrának (Employee Survey)
– támogatást kaphatsz a belső karrierutad kiépítésében

A felkínált lehetőség nem alkalmas szakmai gyakorlat teljesítésére!

Jelentkezni itt tudsz>>>

(Hirdetés feltöltve: 2022.02.02.)