_KOO0365jA Gazdaságtudományi Kar Színpada izgalmasabbnál izgalmasabb előadásoknak ad otthont az Utcazene Fesztivál alatt. Igazi csemegének ígérkezik Torday Gábor LOVERTISING: a reklám kámaszútrája című előadása július 16-án pénteken 16.30-tól.

Torday Gábor, a  TBWA Budapest Reklámügynökség kreatív igazgatója. Közgazdasági Egyetemet végzett, majd újságíróként dolgozott a Világgazdaságnál. 1996-ban csatlakozott a Hager reklámügynökséghez, mint szövegíró. 1998-tól a TBWA Budapest kreatív igazgatója. A cég ügyfelei közt olyan jelentős vállalatokat találunk, mint az  adidas, a Nivea, a Nissan, a Media Markt, a Mars, a Lidl. Torday Gábor 2005-ben az egyik legrangosabb európai reklámverseny, a Golden Drum egyik zsűritagja volt. Szabadidejét leginkább 3 kislánya tölti ki, és a Kis Kreatív Band nevű, reklámszakemberekből álló zenekarban játszik.

És hogy jön képbe a Kámaszútra? A válasz egyszerű. A jó reklám örömet szerez, valóra váltja a fogyasztók vágyait, hat az érzékekre… Az előadás során Torday Gábor párhuzamba állítja a Kámaszútra és a reklámkészítés művészetét, s mindezt érdekes példákon, reklámokon keresztül szemlélteti.

És hogy milyen párhuzamokat lelhetünk még fel a Kámaszútra és a reklám között? Július 16-án a Gazdaságtudományi Kar színpadán kiderül!