Compliance and Risk Management pozícióba keresnek a budapesti központjukba gyakornokot.

Az UNHCR egy olyan globális szervezet, amely elkötelezett az életek megmentése, a jogok védelme és egy olyan világ építése mellett, amely
jobb jövőt kínál a menekültek, az erőszakkal kitelepített közösségek és a hontalanok számára. Minden évben, férfiak, nők és gyermekek milliói kényszerülnek arra, hogy elmeneküljenek otthonukból, hogy elmeneküljenek konfliktusok és üldöztetés elől. A szervezet több mint 125 országban van jelen, és szakértelmével milliók védelmét és ellátását biztosítják.

 

A sikeres pályázó támogatja és segíti a CRMU-t a napi tevékenységekben, többek között:

– Szükség szerint részt vesz a felülvizsgálatokban és a vonatkozó tesztelésben.
– Hozzájárul a CRMU weboldalának frissítéséhez a felettes támogatásával.
– Az ellátási lánccal kapcsolatos irányelvek online adattárának fejlesztésének támogatása, útmutatók, igazgatási utasítások és szabványos működési eljárások, stb. a naprakész és dinamikus platform létrehozása érdekében.
– Ellenőrzi a jelentéseket.
– Szükség szerint támogatja az új termékek ellenőrzési eszközeinek fejlesztését.
– Támogatás nyújt a belső szabványos működési eljárások (SOP) kidolgozásában.
– Prezentációk kidolgozása a belső és külső érdekeltek számára tartott megbeszélésekhez.
– Szükség szerint kapcsolattartás és koordináció a belső és külső érdekelt felekkel.
– A CRMU támogatása egyéb felmerülő feladatokban.

Ahhoz, hogy a gyakornoki állásra jelentkezőket figyelembe vegyék, a következő alkalmassági feltételeknek kell megfelelniük:

– Frissen végzett, vagy jelenleg felsőfokú/egyetemi hallgatói jogviszonyban álló személy. Illetve egy UNESCO által akkreditált egyetem vagy felsőoktatási intézmény programjában vesz részt.
– Legalább kétéves alapképzési tanulmányokat végzett egy olyan területen, amely a szervezet munkájához kapcsolódó vagy azt érintő területen (üzleti adminisztráció, logisztika, ellátási lánc menedzsment, kockázatkezelés, mérnöki vagy kapcsolódó terület).
– Magas szintű angol nyelvtudás és egy másik ENSZ-nyelv ismerete.
– Analitikai, szervezési és kommunikációs készségek, valamint a részletekre való odafigyelés.
– Képesség a különböző kulturális háttérrel rendelkező személyekkel való sikeres együttműködésre.
– A belső ellenőrzési folyamatok vagy a belső kontrollok ismerete.
– Adatbázis kezelés ismerete (pl.: SQL).
– Business Intelligence szoftverek ismerete (pl.: MS PowerBI, Tableau).
– Jó számítógépes ismeretek. Az MS Word és az MS Excel felhasználói szintű ismerete.

Bővebb információ az eredeti felhívásban (angolul) itt>>>