A konferencia célja, hogy a fiatal, új (Y, Z) generációra vonatkozó primer kutatási eredményekkel, esettanulmányokkal, közös tapasztalatcserével segítse a kutatók, oktatók, ifjúsági területen dolgozó szakemberek munkáját, s végső soron hozzájáruljon a Veszprémre vonatkozó városmarketing stratégia kidolgozásához.

A konferencia programja:
10,00 Köszöntők
– Veszprém város alpolgármestere és a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának dékánja

10,15-11,45 Plenáris előadások
– Mihalovics Péter: A fiatal, új nemzedék legfontosabb kérdései Magyarországon
– Dr. Berács József: A nemzetközi oktatási piac – kihívások Veszprém számára
– Klausz Melinda: Behálózva: a Pannon Egyetem GTK és a hallgatók kommunikációja

12,00-13,00 Büféebéd

13,00-16,30 Szekcióülések
– 1. szekció – kommunikáció: A XXI. század kihívásai: a (marketing)kommunikáció kreatív és intelligens megoldásai
Szekcióvezető: Klausz Melinda

– 2. szekció – fogyasztási szokások: Szegmentáció a városmarketingben: az Y és Z generáció életmódja, érdeklődése és fogyasztási szokásai – primer kutatások, esettanulmányok bemutatása
Szekcióvezető: Mayer Péter

– 3. szekció – migráció és ifjúsági turizmus: A fiatal generáció térhasználata
Szekcióvezető: Dr. Raffay Ágnes

16,30-17,00 A szekciók munkájának összefoglalása, zárszó

A konferenciára előadókat is várunk! Az előadásokkal kapcsolatos információk megtalálhatók itt:

meghivo_varosmarketing konferencia_veszprem,

jelentkezési lap_varosmarketing_konferencia_veszprem.