(Részletekért kattints a nyilakra!)

Gazdálkodj okosan! – Vállalatvezetési checkpoint játék

Időpont
Évente egyszer, szeptember végén, a Kutatók Éjszakáján
A következő verseny időpontja
2019. szeptember – Kutatók Éjszakája
Ki jelentkezhet?
Bármely középiskola tanulója jelentkezhet 3-4 fős csapatban
Miről szól a verseny?
A játék egy vállalat irányításán keresztül mutatja be a gazdaság fontos területeit, valamint a kar szakjait. Izgalmas pénzügyi, menedzsment, közgazdasági, marketing, HR, stb. feladatok megoldása során betekintést nyerhetsz egy vállalat működésébe.

Tour de Pannon – Turizmusverseny

Időpont
Évente 1-szer, októberben vagy novemberben
A következő verseny időpontja
Ki jelentkezhet?
Bármely középiskola tanulója jelentkezhet 3-4 fős csapatban.
Miről szól a verseny?

Sokat ülsz az osztályteremben? Szükséged van egy kis friss levegőre? Ha igen a válasz, itt a helyed! Ha elfogadjátok a kihívását, akkor a következő baráti vagy osztálykirándulásotok tervét a verseny során kitalálhatjátok, és kezdődhet is a megvalósítás! De ha mégsem utaznátok el, a versenyben való részvétel akkor is egy izgalmas kaland! Belevágtok?

A verseny két fordulós. Az első részben a verseny témájához kapcsolódóan hallhatnak előadást a versenyzők, ezt követően az előadással kapcsolatos játékban vesznek részt a csapatok.

A második részben a csapatok egy számukra is vonzó, “ideális” kirándulást terveznek meg, amelyet prezentáció keretében kell bemutatni a zsűrinek (útvonal, az igénybe vett szolgáltatások, a végzett tevékenységek, részvételi díj). A kidolgozáshoz a csapatok bármilyen segédeszközt használhatnak (notebook, okostelefon, számológép, szakkönyv).

Üzleti Szimulációs Verseny

Időpont
Évente 1-szer, decemberben
A következő verseny időpontja
2018. december
Ki jelentkezhet?
Bármely középiskola tanulója jelentkezhet 3-5 fős csapatban.
Miről szól a verseny?

A verseny során a vállalatvezetés gyakorlati kihívásaival ismerkedhetsz meg: véghez kell vinned a csapatodra bízott vállalat nyereséges működtetését a rendelkezésetekre álló pénzügyi és tárgyi erőforrásokkal, figyelembe véve versenytársaitok lépéseit is.

Az időszakokon átívelő, online szimulációs játékban valódi vállalatvezetőként kell, hogy fellépjetek, hiszen döntéseitek érintik a termelés, kutatás-fejlesztés, piacreklámozás, szállítmányozás és árképzés területét.

A játékot a Kar nemzetközi kapcsolatai révén a világ számos részén játszották (pl. USA, Mexikó, Németország), valamint részt vettek benne az itt tanuló külföldi hallgatók is.

Próbáld ki Te is ezt a gyakorlati tárgyat, ahogy előtted több száz végzett hallgatója a Gazdaságtudományi Karnak! Közülük számos sikeres cégvezető került ki. Lehet, hogy Te leszel a következő?

Marketing Challenge Day – Marketingverseny

Időpont
Évente 1-szer, márciusban vagy áprilisban
A következő verseny időpontja
2019. március/április
Ki jelentkezhet?
Bármely középiskola tanulója jelentkezhet 3-4 fős csapatban.
Miről szól a verseny?

A marketing egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen mindenki arra törekszik, hogy megkülönböztesse az általa kínált terméket vagy szolgáltatást. A növekvő kommunikációs zajban viszont elterelődhet a fogyasztók figyelme és nem lesz sikeres a marketingkampány.

Ebben a versenyben megmutathatod CSAPATOD mennyire jártas a különböző termékek, reklámok, márkák világában. A kérdés már csak az, hogy elfogadod-e a kihívást?

A verseny kétfordulós. Az első fordulóban marketinggel kapcsolatos (teszt) kérdéseket kapnak a csapatok. A kérdések a marketinggyár termékeivel és a marketing szakma érdekességivel foglalkoznak (reklámok, reklámarcok, szlogenek, termékek, sikersztorik).

A második fordulóban a csapatok egy termékleírást kapnak, ahol megoldásukat egy szakmai zsűrinek kell bemutatni, hogy milyen úton (értékesítési csatornák) / módon (reklámkampány) értékesítenék ezt a fogyasztóknak. Ezen feladatrész megoldásában személyes és interaktív segítséget biztosítunk a kidolgozás idejében.