mobile menu icon
PE-GTK
uni-pan icon
phonebook icon
facebook icon
youtube icon
gallery icon
switch icon
Pannon Egyetem
uni-pan icon
phonebook icon
facebook icon
youtube icon
gallery icon
Hírek
Szakmai gyakorlati lehetőség a Pannon Egyetem Jogi és Beszerezési Igazgatóságán

Remek lehetőséged lenne a beszerzésekkel kapcsolatos folyamatok megismerésére, teljesítsd a Jogi és Beszerzési Igazgatóságon szakmai gyakorlatodat!

Jelentkezz, mert…
– teljesítheted kötelező szakmai gyakorlatodat
– gyakorlati tudásra tehetsz szert és kapcsolatokat építhetsz
– betekintést nyerhetsz egy intézmény mindennapi működésébe
– fejlesztheted kompetenciáidat, mely javíthatja a későbbi elhelyezkedési esélyedet

Előny, ha az alábbi tulajdonságok közül minél többel rendelkezel:
– megfelelő kommunikációs képesség
– csapatban való munka szeretete
– aktív hallgatói jogviszony / kötelező szakmai gyakorlat

Előnyök, ismeretek, amelyekre szert tehetsz:
– ismereteid bővítése a beszerzés területén
– gyakorlatszerzés egy közintézmény adminisztratív feladatainak ellátásában
– könnyebb eligazodás a közbeszerzések folyamataiban
– kapcsolataid bővítése

Elvégzendő feladatok:
– adatok rögzítése, dokumentumok fénymásolása, szkennelése
– iratok szervezeti egységekhez történő eljuttatása
– nyilvántartások kitöltése és vezetése a kapott szakmai iránymutatások alapján

Elvárások:
– precíz, pontos munkavégzés
– a Pannon Egyetem szervezeti egységeinek helyismerete

Amit kínálunk
– szakmai fejlődési lehetőség
– változatos, érdemi munka
– jó munkahelyi légkör, segítőkész kollégák

Munkarend és javadalmazás:
– 2019. július hónaptól kezdődően 12 hét
– a hallgató garantált bérminimumban (bruttó 195.000,- Ft/hó) részesül

A szakmai gyakorlat elfogadásáról ne felejts el egyeztetni a szakvezetőddel és vedd figyelembe a szakmai gyakorlat elkezdéséhez szükséges minimum kreditpont szükségességét is!

Jelentkezés és érdeklődés:
Pannon Egyetem Jogi és Beszerzési Igazgatóságán Fekete-Szabó Otíliánál, az fotilia@almos.uni-pannon.hu email címen vagy a 88/624-000 telefonszám 6102-es melléken.

A XOMOX Magyarország Kft. Junior gyártásvezetőt keres

A XOMOX Magyarország Kft., mint az amerikai CRANE Co. vállalatcsoport integrált része több mint 20 éve gyárt
Magyarországon olyan ipari szerelvényeket, csapokat melyek a vegyipari, gyógyszeripari és energetikai alkalmazások
minőségi követelményeinek magas szintű kielégítésére alkalmasak.
Székesfehérvári telephelyükön a következő pozíció betöltésére keresnek új munkatársat: Junior gyártásvezető.

 

Feladatok:
– Az érintett termékvonalra érkező rendelések feldolgozása, visszaigazolása
– A beérkezett vevői rendelések átültetése a napi szintű termelési tervbe a határidők figyelembevételével
– A termelési terv rendszeres felülvizsgálata és korrekciója a tényleges gyártás alapján
– Kapacitásproblémák esetén javaslattétel az alternatívákra (alternatív gép, alvállalkozó bevonása)
– Kapcsolattartás a vállalat vevőivel, alvállalkozókkal, gyártástervező kollégákkal és más területek vezetőivel
– A vállalatirányítási rendszerben az adatok napi frissítése, nyomon követése
– Egyéb, a termeléstervezéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése (kimutatások, elemzések)

Elvárások:
– Felsőfokú végzettség
– Műszaki érdeklődés (fémmunkálási ismereteid előnyt jelentenek)
– Magas szintű számítástechnikai ismeretek
– Kommunikációs szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
– Jó szervező készség, problémamegoldó képesség, és részletorientáltság
– Kiváló együttműködési és kommunikációs képességek

Amit kínálnak:
– Egyedülálló technológia megismerése
– Nemzetközi projektekben történő aktív részvétel
– Szakmai fejlődési lehetőség
– Családias hangulat

Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődésedet, önéletrajzodat az alábbi e-mail címre küldheted: hr-hungary@cranecpe.com

Eredeti hirdetmény letölthető itt>>>

Hirdetés feltöltve: 2019.06.25

Internship opportunity in Norway

The University of Stavanger (Norway) offers an Erasmus+ Intenship/work placement position at the Admissions office. Starting date is August 2019. The job can be provided for 6 or 12 months. Working hours: 9:00 – 15:00 (30 min. lunch break between 11:30-12:00). There’s no salary, the student is expected to have an Erasmus+ scholarship or other financial support from his/her home university.

Main responsibilities and tasks:
– Supporting the international Admissions team.
– Working with Facebook groups.
– Maintenance of student lists in Excel, registration of data in FS (student database in Norway), correspondence via e-mail, etc.
– Regular updating of webpages.
– Contribution to marketing/ recruitment and promotion activities.
– Other tasks can eventually be added depending on the performance of the applicant.

Who can apply?
– Student enrolled at Bachelor’s or Master’s level or a recent graduate who can receive Erasmus+ scholarship.
– Strong English skills (spoken and written), additional knowledge of other languages will be an advantage.
– Strong communication skills and intercultural awareness.

Applications should be sent by e-mail to admissions@uis.no by 5th of July 2019. 
Required documents: CV, Cover Letter and supply the names and contact details of 2 references (teachers, employers etc.) who can be contacted by the Admissions Office at the UiS. Skype interview is also required.

Original  ad>>>

(Photo: uis.no)

Érdekes kutatások az Új Nemzeti Kiválóság Program keretében

Az Új Nemzeti Kiválóság Program célja, hogy ösztönözze és támogassa a felsőoktatásban résztvevő kutatói-alkotói kiválóságok révén az egyetemek tudományos teljesítményét. Emellett vonzóvá tegye a tudományos életpályát és erősítse a kutatói utánpótlást.

A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karáról többen is részt vettek az ÚNKP 2018/2019-es tanévre vonatkozó pályázataiban, s ezen kutatók 2019. június 6-án egy rendezvény keretében lehetőséget kaptak arra, hogy szakmai bizottság előtt beszámoljanak vállalásaikról és eddig elért eredményeikről.

A bizottság tagjai Dr. Fehér Helga, Dr. Lőrincz Katalin és Dr. Veres Zoltán voltak.

Az előadóknak 20 perc állt rendelkezésükre a prezentációjuk bemutatására. Elsőként Bak Dorina Gerda mutathatta be “Tudásalapú networking eszközök alkalmazásának feltérképezése a Balaton régió, Balaton-felvidéki vállalkozások (borászatok, gasztronómiai egységek, start-up-ok) körében” című kutatását. Őt Pásztor Judit követte, aki a turizmussal összefüggő tanulmányokat folytató hallgatók nemzetközi mobilitási programokban való részvételének ösztönzési lehetőségeivel foglalkozott. Harmadikként Csányi Vivien Valériát hallgathatta meg a bizottság az Európai Unió által finanszírozott egészségügyi K+F projektek konzorciumi hálózatának vizsgálata kapcsán. Ezután Kurbucz Marcell kutatása következett, mely az európai felsőoktatási intézmények nemzetközi kutatási és fejlesztési hálózatokban való részvételét meghatározó tényezőket vizsgálta. Kántor Szilviának köszönhetően a “Kultúrával kapcsolatos asszociációk és kultúra fogyasztási szokások vizsgálata a magyarországi felsőoktatási intézményben tanulók körében” című kutatás részleteivel ismerkedhettek meg a jelenlévők. Majd Strack Flóriánnal evezhetett a hallgató közönség más vizekre, aki a “Fürdünk, vagy befürdünk? – A hazai gyógyfürdők keresletorientált elemzése” című kutatását prezentálta. Végül, de nem utolsó sorban Dr. habil Kosztyán Zsolt Tibor “Gazdasági hálózatok modellezése” című kutatása zárta az előadások sorát.

A bizottság minden előadás után lehetőséget kínált kérdések megfogalmazására – amivel éltek is a jelenlévők -, valamint építő jellegű észrevételeikkel támogatták a kutatókat.

(Logó: unkp.gov.hu)

Nyári munka a balatonkenesei Tourinform Irodában

Elsősorban turisztikai információnyújtásra és adminisztrációs feladatok ellátására keres dolgozni vágyó fiatalokat a balatonkenesei Tourinform Iroda. Légy egy szuper fiatal csapat részese! Náluk folyamatosan fejlesztheted nyelvtudásodat, amit a következő nyelvvizsgádon kamatoztathatsz. A turisztikai szakmára készülők számára pedig egyenesen ez az álomállás!

Amit mi kérnek:

– Legyél 16-25 év közötti, vendégcentrikus, szorgalmas és ismerj valamilyen idegen nyelvet (német, angol)

– Foglalkoztatás ideje: 2019. július 1- 2019. augusztus 20.

– Munkaidő: heti 40 óra

– Munkavégzés helye: Tourinform Iroda Balatonkenese és a turisztikai egyesület munkatelepei

Amit mi nyújtanak:

– Bejelentett versenyképes diák bérezés, fejlődési lehetőség, munkafolyamatokba való bevonás

Ha kedvet kaptál jelentkezz fényképes önéletrajzoddal a balatonkenese@tourinform.hu e-mail címen, vagy pedig a 06-88-594-645-ös telefonszámon.

(Fotó: hellobalaton.eu)

Hirdetés feltöltve: 2019.06.18.

Diplomaátadó ünnepség – 2019. június 28.

Diplomaátadó ünnepség – 2018. július 6.A Gazdaságtudományi Kar Diplomaátadó Ünnepsége 2019. június 28-án (péntek) 11:00 órakor kerül megrendezésre a “B” épület aulájában.

A diplomaátadó ünnepséget megelőzően, 10:00 órától a frissen végzett évfolyam hallgatóinak képviselője emléklakatot helyez el a Gazdaságtudományi Kar lakatfalán, az “A” épület mögötti parkban. Ez a lakatfal ad helyet a frissen végzett évfolyamokat jelképező emléklakatoknak. Egy évfolyam egy lakatot helyez el, ami az egész évfolyamot jelképezi. Minden hallgatót és hozzátartozóikat is szeretettel várjuk a lakatfelhelyezési ünnepségre.

A diplomaátadó ünnepségre szóló meghívók (2 db ingyenes, további 300,- Ft/db) átvétele az A épület 101-es irodájában történik Megyeri Lórántnál, 2019. június 13-tól június 27-ig. (Nyitva tartás: h-cs: 8:00-15:30, pénteken 8:00-13:00).

Amennyiben valaki személyesen nem tudja átvenni a meghívókat a fent meghatározott időpontban, arra is van lehetősége, hogy más vegye át helyette.

A diplomaátadó ünnepségen talár viselete kötelező, kölcsönzése díjmentes. A talárra nem szükséges külön regisztrálni!

A talárokat az ünnepség előtt lehet átvenni 8:00-10:00 óra között a “B” épület földszinti konferenciatermében. A talár méretét nem lehetséges előre kiválasztani, erre majd az ünnepség előtt lesz lehetőség. Az ünnepséget követően a talárokat le kell adni. Kérjük, hogy a hallgatók talárban az egyetem helyszínét ne hagyják el.

További információ a kommunikacio@gtk.uni-pannon.hu e-mail címen vagy a 88/624-000/6227 telefonszámon kérhető.

ALUMNI Reconnect – 2019. június 14.

ALUMNI RECONNECT – BEST OF PROJEKTMENEDZSMENT – GÖRÖG MIHÁLY – WORKSHOP: BENCHMARKING – SZAKMAI PROGRAMOK – MINI-TRÉNING – BORKÓSTOLÓ

Időpont: 2019. június 14., 14:00-19:00

Helyszín: Pannon Egyetem, 8200 Veszprém, Egyetem u. 10., B épület, 2. emeleti Konferenciaközpont

Program:

13:30-tól regisztráció
14:00-tól köszöntőDr. Csizmadia Tibor, dékánhelyettes
Pannon GTK Alumni bemutatásaVéber Zoltán, tréner és szervezetfejlesztési tanácsadó, Pannon GTK Alumni alapító tag és stratégiai tanácsadó
A projektmenedzsment fejlődése – Dr. Görög Mihály, egyetemi tanár előadása
Projektmenedzsment a gyakorlatbanSütő Gyula, Global Production Unit Manager, Pepperl +Fuchs
Szünet
Moderált beszélgetés
Projektmenedzsment mini tréningLászky Gyula, a FranklinCovey tanácsadója, PM tréner
BorkóstolóGeorgikon Pincészet
Összegzés, a rendezvény vége kb. 19:00-kor

Regisztráció 2019. június 11-ig az alumni@gtk.uni-pannon.hu e-mail címen.

Szeretettel várjuk a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kar öregdiákjait az ingyenes ALUMNI rendezvényre!

A program a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara által elnyert az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő által támogatott “A hazai Tudományos Diákköri műhelyek és rendezvényeik” című projekthez (NTP-HHTDK-18-0020) kapcsolódóan valósul meg.

logo

Amerikai Nyári Egyetem

Veszprém Megyei Jogú Város Önkormányzata és a Pannon Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kara szeretettel várja a 16-99 év közötti jelentkezőket nyári egyetemére, melynek témája: Wellness and Leadership. Időpont: 2019. július 1-5.

A gyakorlatorientált angol nyelvű foglalkozásokat az ohioi Great Lakes Consortium oktatói és hallgatói tartják minden nap 9.00-12.00 között.

Helyszín: Pannon Egyetem, M-épület, Központi Könyvtár, 1. emelet Kováts-terem (Veszprém, Wartha Vince u. 10.)

Jelentkezés Szén Lillánál a szen.lilla@mftk.uni pannon.hu e-mail címen.

Eredeti felhívás letölthető itt>>>

Nemzeti Felsőoktatási Ösztöndíj – 2019/2020. tanév

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma a 2019/2020. tanévben is pályázatot hirdet a Nemzeti Felsőoktatási Ösztöndíjra.

Az ösztöndíjra pályázhatnak az Egyetem államilag támogatott (állami ösztöndíjas, részösztöndíjas) illetve költségtérítéses (önköltséges), teljes idejű (nappali) alapképzésben, mesterképzésben illetve osztatlan képzésben részt vevő hallgatói.

A pályázati feltételeket a Pályázati kiírás tartalmazza.

Az elnyerhető ösztöndíj havi összege a 2019/2020. tanévben 40.000.- Ft (/hó).

Az ösztöndíjakat az oktatásért felelős miniszter adományozza.

A pályázat beadási határideje: 2019. július 1.

Pályázati felhívás>>>

Pályázati adatlap>>>

Pályázati értékelés szempontjai>>>

Enloyd – Toborzás-kiválasztási gyakornoki pozíció

Az Enloyd Engineering researcher gyakornoki csapatába keres toborzás-kiválasztási gyakornokot, aki a napi recruitment feladatokba aktívan belefolyhat, és tovább erősítheti a csapatmunkát. Az Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt.

Főbb feladatok:

– Megismerheted az internetes adatbázisok és a közösségi média toborzási lehetőségeit;
– Megtanulhatod a leghatékonyabb és a legeredményesebb keresési módszereket;
– Belefolyhatsz az interjúztatásba, jelölt managementbe, az ügyfélkezelés rejtelmeibe, és rengeteget tanulhatsz az egyes iparágak specialitásairól;
– Támogathatod a kollégák és a szakmai vezetők munkáját;
– Kreatívan elkészítheted a hirdetéseket, kezelheted a közösségi média eszközeinket;
– Részt vehetsz nemzetközi recruitment projektekben és használhatod az angol nyelvtudásod.

Elvárások:

– Aktív hallgatói jogviszony;
– Szakmai tapasztalat nem feltétele a pozíció betöltésének, viszont erős érdeklődés szükséges a toborzás kiválasztás iránt, és eredményorientált gondolkodás;
– Érdeklődés a folyamatosan változó mérnöki világa iránt;
– Sokat fogsz telefonálni, szervezkedni, és nagyon sok jelölttel találkozol majd, ezért proaktív, határozott, kommunikatív, ügyfélorientált személyiségeddel könnyebben veheted az akadályokat;
– Magabiztos angol nyelvtudásra mindenképp szükséged lesz a nemzetközi ügyfélkör és a nemzetközi vállalati háttér miatt;
– Microsoft Office szoftverek használatában szerzett gyakorlatodra is szükséged less;
– Heti minimum 25-30 munkaóra.

Amit partnerünk ajánl:

– Exkluzív munkakörnyezet a város szívében, az ötödik kerületben;
– Minden földi jóval felszerelt iroda, jófej, közvetlen, barátságos, segítőkész csapat;
– Versenyképes diákbér;
– Hosszú távú karrier program;
– Toborzás és a kiválasztás területen széleskörű, mély szakmai tapasztalat;
– Nemzetközi háttér, akár minden nap használhatod az angoltudásod;
– Folyamatos belső és külső képzések;
– Flexibilis munkaórák;
– Lehetőség főállású alkalmazottá, és tanácsadóvá válni a gyakornoki program végeztével.

Bővebb infó: aniko.nahlik@enloyd.hu

(Fotó: facebook.com/enloydhungary/)

(Feltöltve: 2019.05.31.)

AGCO GmbH job offer

Job Summary:
This position is responsible for working in the Service Desk area to provide effective first line IT Support for any IT problems or Service Requests. This role provides a central point of contact for all users of IT Computer Systems. The role is responsible for recording, monitoring and progressing all IT problems and Service requests through to a timely and satisfactory resolution. Administration of User Access to all hosted IT systems. This role will support business and operational hours and will require some flexible shift working and out-of-hours on-call support.

 

Key Responsibilities:

– Provide a central point of contact for all Users of the IT Systems
– Responsible for recording, monitoring and progressing all IT problems and Service Requests through to a timely and effective resolution
– Provide effective and timely first line IT Support for any reported IT problems or requests, resolving the incident in the first call
– Escalation of any issues that are likely to impede the timely resolution of any IT problem or Service request
– Participate in the administration and the maintenance of the Service Desk System Data
– Administer User access to all IT systems in line with IT policy and with adherence to IT Service desk procedures. This includes User enrollments, deletions, data access, transactions and password resets
– Timely notification of scheduled and unscheduled Service outages to affected end users

Requirements:

– Must be fluent in German and English language. Both verbal and written
– Minimum of 1 year of experience of providing first line IT Support
– Good relationship management and social skills
– A good knowledge of the infrastructure and systems under the control of the Global IT group
– A good knowledge of the Service Desk system and procedures
– A good knowledge of the problem management procedures
– A good understanding of SOX policies and procedures and how they impact User administration responsibilities
– Good knowledge of PC skills including windows and Microsoft office products

Apply at: dominik.bartosz@agcocorp.com

(Logó/Fotó: agcocorp.com)

(Feltöltve: 2019.05.31.)

Hallgatóink mondták rólunk… – Gyulai Edina

Hallgatóink mondták rólunk… – Gyulai EdinaGyulai Edina vagyok és jelenleg a második félévemet töltöm a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának Műszaki menedzser alapszakos képzésén.

A Gazdaságtudományi Karon minden oktató – akikkel eddig volt szerencsém találkozni – segítőkész és úgy érzem, hogy egyenlő félként tekintenek rám, ránk, hallgatókra egy-egy beszélgetés alkalmával, ezért pedig sokkal emberközelibbnek tartom az oktatást, mint sok más szakon, karon, egyetemen.

A tanterv a műszaki menedzser szakon nagyon változatos: tanulunk gazdasági alapismereteket, menedzsmentet, számvitelt és logisztikát is, de emellett több műszaki témájú tárggyal is találkozhatunk a képzés során. Sokan pedig emiatt szeretik – vagy pont nem szeretik annyira – a szakot, hiszen az előbb leírtak miatt több tudományágba is beleshetünk az egyetemen eltöltött éveink alatt, mint más, a karon tanuló diákok. Én kifejezetten szeretem, hogy sokféle témáról hallhatok, tanulhatok egy-egy félév során, hiszen valójában rengeteg dolog érdekel, valamint így sosem unalmas vagy egyhangú a képzés.

Az egyetemen rengeteg lehetőség várja a hallgatókat a tanuláson kívül és a tanulás mellett is: részt vehetünk különféle kulturális programokon, más nemzetiségű és más nyelvet beszélő hallgatókkal beszélgethetünk gyakorolva az idegen nyelvet, jól megszervezett és érdekes tanulmányi versenyeken próbálhatjuk ki magunkat, sportolhatunk kedvünk szerint és ezen kívül még számtalan módon tölthetjük el produktívan a szabadidőnket, ami számomra szintén nagyon fontos. Ezenkívül az Erasmus+ program is tárt karokkal vár minden diákot, aki egy-két félévet külföldön szeretne eltölteni akár hallgatóként, akár szakmai gyakorlatot végzőként. Én jövőre Finnországba fogok utazni.

Úgy gondolom hogy a Pannon Egyetem többet tud nyújtani, mint sok más egyetem, hiszen a “kis” létszámunknak köszönhetően lehetőségünk van az oktatókkal mélyebb kapcsolatot teremteni az órák alkalmával, vagy akár azokon kívül is. Emellett pedig muszáj megemlítenem a várost is, ahol az egyetemünk található, hiszen Veszprém gyönyörű hely, valamint a Bakony és a Balaton is nagyon közel van hozzánk, így a hétvégéket ki-ki a maga ízlése szerint eltöltheti kirándulással és túrázással, vagy napozással és fürdőzéssel is.”

Gyulai Edina, Műszaki menedzser alapképzési szakos hallgató

Gazdaságtudományi Kar

 

Ha kíváncsi vagy arra, hogy más hallgatók, öregdiákjaink hogyan vélekednek a Pannon Egyetemről és a Gazdaságtudományi Karról, kattints ide! >>>

FELVÉTELI ALAPKÉPZÉSI SZAKRA VAGY FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉSRE! TOVÁBBI INFORMÁCIÓÉRT KATTINTS IDE! >>>

FELVÉTELI MESTERKÉPZÉSI SZAKRA! TOVÁBBI INFORMÁCIÓÉRT KATTINTS IDE! >>>

Felvételivel kapcsolatos kérdéseidet a felveteli@gtk.uni-pannon.hu e-mail címen vagy a (88) 624-860-as telefonszámon várjuk.

Csatlakozz hozzánk a Facebookon is!

Minden bejegyzés megtekintése
powered by wordpress - made by us
Vissza az oldal tetejére.