időjárásSzerdától a Fortuna-udvarban a média és a marketing nagyágyúit látjuk vendégül Karunk Színpadán. A 16.30-19.30 közötti programfolyamban megtudhatjuk többek között, hogyan jött létre a Sziget-hetijegyeket osztogató  Peti és Sanya karaktere, hogyan befolyásolnak minket az illatok, hangok és fények vásárlás közben, milyen egy jól megalapozott gerilla-marketingkampány, mi rejlik a Napló kulisszái mögött, de megtudhatjuk az összefüggéseket a Kámaszútra és a reklám között, Hrutka Róbert nem csupán zenélni fog, hanem a (reklám)filmzene-készítés trükkjeit is elárulja, míg Vörös Tamás szókimondóan beszél arról, hogy nem fenékig tejföl a producerek mindennapjai.

Az időjárás a csatolt kép alapján velünk lesz, csak elszórtan számíthatunk záporra-zivatarra, ami az előadások közötti keleti és latin-tánctanítások felforrósodott hangulatához talán jó is lesz…

Az előadásokon lelkesen résztvevők között Sziget-belépőt, könyv- és CD-utalványt, GTK-s pólót, bögrét, táskát, valamint négy fő részére Kalandpark belépőt sorsolunk ki. A játék részletei, valamint a részletes program megtalálható a GTK Színpad programfüzetben, amely az Információs Pont mellett a Fortuna-udvarban is elérhető, vagy letölthető innen: gtk – utcazene prosi_preview.

Aki pedig nem mindig tud jelen lenni a fesztiválon, a színpad programját Karunk blogján, Facebook-profilján, a GTK-Twitter és Turulcsirip felületeken is elérheti, míg a Kar Youtube-csatornáján a rendezvényről készült videókat, videóbejelentkezéseket láthatják az érdeklődők. PE-GTK néven az Ovi.com-ról (http://store.ovi.com/content/40414) ingyenesen letölthető a mobilalkalmazás Nokia telefonokra, amely a Kar blogját és twitter-csatornáját tartalmazza, így a rendezvény hír- kép- és videóanyaga elérhető lesz mobilon keresztül is.