Név: Dr. Hargitai Dávid Máté

Titulus: Egyetemi docens

Tanszék: Marketing Intézeti Tanszék

Oktatott tárgyak:

  • VEGTMIB244M Bevezetés a marketingbe
  • VEGTMIB124P Bevezetés a piackutatásba
  • VEGTMIB222M Bevezetés a marketingbe gyakorlat
  • VEGTKMB244G A problémamegoldás gyakorlata II.
  • NKGTMIB244S Marketingstratégia
  • VEGTMEB122K Üzleti kommunikáció
  • VEGTMIB142N Nonbusiness marketing
  • VEGTMIB244B Szolgáltatás és B2B marketing (magyarul és angolul)
  • VEGTGAM344M Marketing menedzsment (magyarul és angolul)

Végzettség:

  • Pannon Egyetem – Gazdálkodási és menedzsment alapszak (2009)
  • Pannon Egyetem – Vezetés és szervezés mesterszak (2012)
  • Pannon Egyetem – Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola (2018)

Tudományos fokozat: PhD

Nyelvtudás:

  • Német általános alapfok
  • Angol szakmai középfok

Publikációk:

  • Gaálné Starhon K. – Hargitai D. M. – Horváth H. A.- Savella O. – Dobay B. – L. Jancková (2012): Inherent potential pedagogical opportunities in sport tourism. Appereance of health, activity as pedagocical values in leisure habits of passive sport tourist. Journal of Health Promotion and Recreation, 2;3. 25-32 o. (ICID: 1020157)
  • Hargitai D. M. (2016): Tartalomelemzés szoftver segítségével. In: Bevezetés a piackutatásba (Szerk.: Veres Zoltán – Hoffmann Márta – Kozák Ákos) 162-165 o. ISBN: 978 963 05 9675 6
  • Hargitai D. M. (2016): Leíró statisztikák. In: Bevezetés a piackutatásba (Szerk.: Veres Zoltán – Hoffmann Márta – Kozák Ákos) 185-194 o. ISBN: 978 963 05 9675 6
  • Hargitai D.M. (2016): Komplex sportszolgáltatás értékelés: vezetői attitűdök. Gradus Vol 3, No 1 386-391 o.
  • Hargitai D. M. (2017): A magyar atlétikai sportág komplex hatásmechanizmusa a stakeholder preferenciák nézőpontjából. in Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1 pp. 704–712.
  • Veres Z. – Sasné G. A. – Hargitai D. M. – Liska F. (2017): Kvalitatív szöveganalitika a fogyasztói preferenciák kutatásában. in Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1 pp. 552–561.
  • Hargitai D. M. (2016): Stakeholder attitűdök vizsgálata a magyar atlétikában, In: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. 225–234. o.

Tanácsadói kompetenciák, projekt-tapasztalatok:

  • Piackutatási elemző (employer branding területen)
  • Pénzügyi vezető TÁMOP/NEA/GINOP/TAO támogatási rendszer

Tudományos, szakmai közéleti tevékenység:

  • Magyar Közgazdasági Társaság
  • EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) tag
  • Peremarton Sport Club Berhida elnökségi tag (pénzügyi vezető)
  • Kihívás Ifjúsági és Sportegyesület – felügyelőbizottság elnöke

Tudományos díjak:

  • 2013 Kollarik Amália díj – Pannon Egyetem, GTK
  • 2017 Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának Publikációs Nívódíja a “Bevezetés a piackutatásba” című szakkönyvért

Telefonszám: +36 88 624 – 156

Szobaszám: A/113

E-mail cím: hargitai.david@gtk.uni-pannon.hu

Fogadóóra: kedd 8:00-9:30 (e-mailben történő előzetes egyeztetés alapján)