bonyhadi kaizerA közösségi média kommunikáció ma már szerves része egy-egy kampánynak. Magára valamit adó, fogyasztókkal rendelkező márka már nem hagyhatja ki az integrált marketing kommunikációjából a facebook, twitter vagy akár a foursquare használatát. Sokan el tudják mondani, hogyan használjuk ezeket a felületeket rendeltetésszerűen, így ez már nem okoz meglepetést, nem segít abban, hogy kitűnjünk a zajból.

Bonyhádi Gábor és Kaizer Gaben a ReVISIONtől július 16-án 16.45-től a GTK Színpadon mutat pár példát arra, hogy hogyan lehet ezeket a nemrég még ismeretlen csatornákat alternatív módon használni.

„A ReVISION más!!!

Más, mert nem egy a gigászi multinacionális ügynökségek közül. Más, mert nem hagyományos marketing- és reklámstratégiákat gyárt. Mert szerintünk a klasszikus reklám haldoklik.

A technikai és az általa indukált társadalmi változások átformálták a hagyományos üzletmenetet. Két évtizeddel korábban a havi bérszámfejtés sok órás papír fölé görnyedést jelentett, ma pedig néhány egérkattintással elintézhető.

Eközben volt-e érdemi változás a marketing- kommunikációban?! Telnek az évek, de még mindig bosszantóan középszerű tv-szpotok és méregdrága, haszontalan sajtóhirdetések pókhálója.

Ahogy a vonat ablakából összemosódik a táj, vagy ahogy a tapétán egybeolvadnak a minták, úgy olvad bele az üzeneted a reklámmasszába… anélkül, hogy bármi hatással lenne a célcsoportodra. Elérkezett hát a revízió ideje!

Mi úgy gondoljuk, hogy a piac nem más, mint beszélgetés. Napjaink internettel beszőtt közege nagyon hasonlít az évszázadokkal ezelőtti piacokhoz, ahova az emberek nem csupán vásárolni jártak, hanem edukálódni, pletykálni, szórakozni. Szerintünk a potenciális fogyasztóidnak érdekes-értékes tartalmat kell adnod, sőt igyekezned kell minél öszintébb párbeszédet folytatnod velük! Nem érdemes többé megafonba üvöltve megpróbálni túlkiabálni a reklámzajt. Kreálj inkább zsongást és csatlakozz a beszélgetésekhez! Mi ebben tudunk segíteni.” (Forrás: revision.co.hu)