Dr. Hargitai Dávid Máté

egyetemi docens
A épület, 1. emelet, A/113-as iroda
+ 36 88 624-156
hargitai.david@gtk.uni-pannon.hu

  • Bevezetés a marketingbe
  • Bevezetés a piackutatásba
  • Bevezetés a marketingbe gyakorlat
  • A problémamegoldás gyakorlata II.
  • Marketingstratégia
  • Üzleti kommunikáció
  • Nonbusiness marketing
  • Szolgáltatás és B2B marketing (magyarul és angolul)
  • Marketing menedzsment (magyarul és angolul)
  • Pannon Egyetem – Gazdálkodási és menedzsment alapszak (2009)
  • Pannon Egyetem – Vezetés és szervezés mesterszak (2012)
  • Pannon Egyetem – Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola (2018)
  • Német általános alapfok
  • Angol szakmai középfok
  • Gaálné Starhon K. – Hargitai D. M. – Horváth H. A.- Savella O. – Dobay B. – L. Jancková (2012): Inherent potential pedagogical opportunities in sport tourism. Appereance of health, activity as pedagocical values in leisure habits of passive sport tourist. Journal of Health Promotion and Recreation, 2;3. 25-32 o. (ICID: 1020157)
  • Hargitai D. M. (2016): Tartalomelemzés szoftver segítségével. In: Bevezetés a piackutatásba (Szerk.: Veres Zoltán – Hoffmann Márta – Kozák Ákos) 162-165 o. ISBN: 978 963 05 9675 6
  • Hargitai D. M. (2016): Leíró statisztikák. In: Bevezetés a piackutatásba (Szerk.: Veres Zoltán – Hoffmann Márta – Kozák Ákos) 185-194 o. ISBN: 978 963 05 9675 6
  • Hargitai D.M. (2016): Komplex sportszolgáltatás értékelés: vezetői attitűdök. Gradus Vol 3, No 1 386-391 o.
  • Hargitai D. M. (2017): A magyar atlétikai sportág komplex hatásmechanizmusa a stakeholder preferenciák nézőpontjából. in Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1 pp. 704–712.
  • Veres Z. – Sasné G. A. – Hargitai D. M. – Liska F. (2017): Kvalitatív szöveganalitika a fogyasztói preferenciák kutatásában. in Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1 pp. 552–561.
  • Hargitai D. M. (2016): Stakeholder attitűdök vizsgálata a magyar atlétikában, In: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. 225–234. o.
  • Piackutatási elemző (employer branding területen)
  • Pénzügyi vezető TÁMOP/NEA/GINOP/TAO támogatási rendszer
  • Magyar Közgazdasági Társaság
  • EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) tag
  • Peremarton Sport Club Berhida elnökségi tag (pénzügyi vezető)
  • Kihívás Ifjúsági és Sportegyesület – felügyelőbizottság elnöke
  • Kedd 8:00-9:30 (előzetes e-mail egyeztetés alapján)