toytraveling.com

toytraveling.com

Azt hihettük, hogy a számtalan kutató már minden olyan szegmentációs ismérvet kigondolt, melyek mentén a turisztikai piaci kereslet lehatárolható. Íme, egy új szegmens, egy új turistatípus, ami kimaradt a Cohen-és egyéb tipológiákból, akikre eddig még senki nem gondolt!

Egy cseh utazásszervező online utazási irodát nyitott, Toy traveling néven, mely arra szakosodott, hogy kis kedvenceinket utaztassa – mármint kedvenc plüssfiguráinkat! Ahogyan a cég filozófiájában megfogalmazza, bármely játék utaztatását vállalják: kortól, nemzetiségi, vallási, szexuális hovatartozástól függetlenül – feltéve, hogy belefér az 50x40x40 cm-es méretnormába. Ráadásul a legfrissebb trendeket követve környezetbarát utaztatást ígérnek, és azt, hogy mindvégig vagy tömegközlekedési eszközt használnak, vagy gyalogszerrel közelítik meg az egyes attrakciókat.

Tekintve, hogy az iroda cseh, az alapcsomag egy prágai látogatás. A csomagár tartalmaz útlevelet, bizonyítványt, miszerint a kis kedvenc teljesítette a programot, kb. 30 fotót (CD-n), napi e-mail kommunikációt, és egy tipikus prágai szuvenírt. Mindezt 90 euróért, illetve az odautazás költségét (postai csomagfeladás) is a gazdi állja. Akinek pedig ez nem elég, 150 euróért már masszázs és aromaterápia is jár.

Az iroda pedig működik, bizonyítván a hiánypótló jelleget. Igaz, miért is ne működne, hiszen a vállalkozás elindítását komoly piackutatás előzte meg: felmérték ugyanis, hogy világszerte 1,2 milliárdra tehető a plüssállat gazdák száma – tehát a piaci potenciálra bőven lehetett alapozni!

Aki pedig azt gondolná, hogy az ilyen butaságoknak semmi létjogosultsága nincsen, olvasson csak bele a hozzászólásokba, ahol máris van egy lelkes gazdi, aki egérkéi úti fotói láttán kedvet kapott, hogy maga is Prágába látogasson!

Hajrá, hát, mackók, kutyusok, bárányok és mindennemű plüssök! Kalandra fel

Forrás: www.toytraveling.com