Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának vendéglátója 2019-ben a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara és Gazdálkodás- és Szeervezéstudományi Kutatóközpontja, szervezője a Marketing Tanszék volt, melyen 93 kutató vett részt az ország összes egyeteme képviseletében.

Az újdonságokkal teletűzdelt jubileumi konferencia vezető témája a marketing egyik legfontosabb kérdése, a vevő megismerése volt. A plenáris előadásokat Mészáros Zoltán (a veszprémi Oliva Étterem és Hotel tulajdonosa, a VeszprémFest megálmodója és főszervezője, az EKF 2023 vezérigazgatója), valamint Kiss Orhidea Edith (ELTE PPK Pszichológia Intézet) tartották.

Míg a szekcióelőadások széles spektrumot fedtek le, addig a másnapi oktatási, a speciális, valamint a fogyasztói magatartás workshop új, innovatív irányokat mutattak mind az oktatásmódszertan, mind pedig az újabb tudománykommunikációs lehetőségeket illetően.
Szokásosan a konferencián került kihirdetésre az MTA Marketingtudományi Albizottság publikációs nívódíja, az EMOK Best Paper és legjobb PhD prezentációs díja, valamint a 2018/2019-es tanév leginnovatívabb marketing kurzusának díja.

Az MTA Marketingtudományi Albizottság publikációs nívódíját kapták 2019-ben: 

A konferencia legjobb tanulmánya díjat Kiss Marietta, Szakály Zoltán, Kovács Bence: Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel című cikke nyerte el.

A konferencia legjobb PhD prezentációját Csóka László: Sportfogyasztás az életstílus csoportokban, motivációk és fogyasztási területek című előadása kapta.

A 2018/2019-es tanév leginnovatívabb marketing kurzusának díját idén két tantárgy is elnyerte. A szakmai zsűri döntése alapján a benyújtott hét pályázat közül is kiemelkedett Horváth Dóra és Cosovan Attila a Designkommunikáció vállalati kérdései című kurzusa a Budapesti Corvinus Egyetemről, illetve Huszár Sándor Kis- és középvállalkozások gyakorlati marketingje című kurzusa a Szegedi Tudományegyetemről.

Vissza a GSKK főoldalára! >>>