Üdvözöljük a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing Fókuszlaborjának oldalán!

A modern, bérelhető szemkamerával is felszerelt marketing fókuszlabor egyedülálló a régióban, kiválóan alkalmas fókuszcsoportos interjúk készítésére, terméktesztelésre, marketingkutatások lebonyolítására.

MARKETING FÓKUSZLABOR – Szeretné tudni, hogy sikeres lesz-e a terméke, szolgáltatása?

Ez minden termékfejlesztő és szolgáltató vágya. A legkézenfekvőbb válaszokat a felhasználók adják. Szakszerű megkérdezésükhöz modern felszereltségű fókuszlaborunkkal állunk partnereink szolgálatára.

A marketing fókuszlabor kialakítása, a képzett moderátorok és az elemzésben jártas szakemberek lehetővé teszik, hogy megismerje a fogyasztók őszinte véleményét az alábbi vizsgálatokkal:

  • Termékek tesztelése és véleményezése
  • Szolgáltatásokkal kapcsolatos érzelmi háttér megismerése, attitűdök megfigyelése
  • Véleményeket kifejező metakommunikációs jelzések feltárása
  • Fogyasztói preferenciák, visszajelzések, vélemények mélyebb megismerése
  • Szakmai workshop, brainstorming

SZEMKAMERA – Lásson a fogyasztók szemével! Hogyan lehetséges?

Fókuszlaborunkat szemkamerával szereltük fel, mely képes követni és rögzíteni az emberi szem mozgását, így az is nyomon követhető, hogy mire figyel leginkább a fogyasztó.

A szemkamera többek között az alábbi vizsgálatokra használható:

  • Weboldalak felépítése, az információ elhelyezése és azok hasznosságának tesztelése
  • Online értékesítési felületek és honlapok optimalizálása
  • Felhasználói magatartás vizsgálata
  • Dizájn sikerességének tesztelése
  • Felhasználóbarát online felületek kialakítása

A szemkamera segítségével a fogyasztói visszajelzések alátámasztása megbízhatóbbAz eszköz külső helyszínen való tesztelésre is alkalmas.

A szemkamera képes követni és rögzíteni az emberi szem mozgását, így az is nyomon követhető, hogy mire figyel leginkább a fogyasztó. A szemkamera nem csak a tudományos kutatásokban, de az üzleti világban is széleskörűen alkalmazható, online értékesítési felületek, weboldalak felhasználói magatartásának vizsgálatára is alkalmas. Segítségével a fogyasztói visszajelzések alátámasztása még megbízhatóbb. A szemkamerával bármilyen belső térben vagy képernyős felületen elhelyezett információ hasznossága tesztelhető és optimalizálható. Az eszköz külső helyszínen való teszteléshez is felhasználható.

Doktori képzés a Pannon EgyetemenDr. Veres Zoltán

Marketinginnováció

Fókuszban az innováció. A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara elkötelezett az innovatív marketingkutatás és az arra épülő döntéstámogató tanácsadás iránt.

Az oktatás és kutatás mellett partnereinknek olyan fejlett szolgáltatás nyújtására alkalmas infrastruktúrát hoztunk létre, mely oktatóink széles körű szakértelmére és nemzetközi marketing tapasztalatára épít.

szemkamerával felszerelt fókuszlabor termékfejlesztők, marketing szakemberek, elemzők munkáját segíti a legmodernebb kutatási eszközökkel.

Oktatás és kutatás

A marketing fókuszlabor csapata széles körű szakértelemmel, sokéves nemzetközi és hazai tapasztalattal rendelkezik a gazdaságtudományok, azon belül a marketingturizmus, település- és területfejlesztés, műszaki és humán menedzsment, nemzetközi gazdálkodás, logisztika és énzügyek területén.

Ebből kifolyólag a helyszín- és eszközbérlet mellett kutatások teljes körű lebonyolítását vállaljuk, és oktatási potenciálunk is igénybe vehető tréningek, brainstormingok keretében.

Tanácsadás és elemzés

Célunk, hogy partnereink igényeit maximálisan szem előtt tartva, szoros együttműködésben dolgozzunk és rövid idő alatt minél több értékes információhoz juttassuk őket.

SZOLGÁLTATÁSAINK:

Igényfelmérés, helyzetelemzés
Adatfelvétel, kutatás lebonyolítása
Fogyasztói/ügyfélelégedettség mérés
Szolgáltatásfejlesztés és terméktesztelés
Digitális platformok tesztelése
Marketing-tanácsadás
Sikeres üzleti döntések megalapozása
GDPR konform megoldások

Vállalati alkalmazás

Marketing fókuszlaborunk szolgáltatásainak és szemkamerás vizsgálatainknak számos területen hasznát vehetik partnereink.

KIKNEK AJÁNLJUK?

Értékesítőknek és marketing feladatokat végző munkatársaknak
Hirdetőknek, reklámtervezőknek
Termék- és szolgáltatásfejlesztőknek
Vállalatoknak, piaci szereplőknek
Civil és egyéb szervezeteknek
Önkormányzatoknak, állami szereplőknek
És/vagy bármilyen vállalati/fogyasztói döntés előtt álló felhasználónak

A marketing fókuszlabor kialakítása alkalmas a vállalati partnerek megrendelései alapján vizsgálatok elvégzésére, ezzel segítve a termékfejlesztők munkáját, és a vásárlói elégedettség feltárását. A fókuszstúdióban termékek tesztelésére, a szolgáltatásokkal kapcsolatos érzelmi háttér feltárására, fogyasztói preferenciák mélyebb megismerésére nyílik lehetőség.

Tájékozódjon marketing fókuszlaborunkról, kutatási módszereinkről és kérje ajánlatunkat! Mi készen állunk a közös munkára.

Elérhetőségeink:

Dr. Hargitai Dávid Máté

+36 88 624 – 119
hargitai.david@gtk.uni-pannon.hu
Cím: Pannon Egyetem, 8200 Veszprém, Egyetem u. 10.
Postafiók: H-8210 Veszprém, Pf. 1158

Referenciák:

Mit mesél rólunk a hálószobánk? – A Nagy Hálószoba Kutatás 2025 tanulságai

A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara és a Vágyaim.hu által végzett reprezentatív kutatás – A Nagy Hálószoba Kutatás 2025 – először profilozta komplexen a magyar lakosság szerelmi-párkapcsolati életét, szexuális kreativitási-elégedettségi profilját. A több mint 2000 megkérdezett válaszainak köszönhetően sikerült belesni a magyarok féltve őrzött hálószobatitkaiba, amiből kiderült, hogy a magyar nők vadócok, a férfiak érzelmesebbek, és minden 5. megkérdezett szingli.

A kutatás eredményei megtekinthetők itt. >>>