A marketing controlling kurzus ötvözi a marketingstratégiák, mérőszámok és elemző eszközök tudományát, hogy vezetők és szakemberek átláthatóan követhessék a kampányok eredményét.

Marketing controlling

A marketing controlling szerepe, hogy optimalizálja a költséghatékonyságot, javítsa a döntéshozatalt, és biztosítsa a hosszú távú piaci sikert. A képzés során a hallgatók megismerik a marketingteljesítmény értékelésének gyakorlati módszereit és az adatvezérelt döntéshozatal eszköztárát. Emellett betekintést nyújt abba, hogyan segíti a controlling a stratégiai tervezést és a versenyelőny kialakítását.

Miért hasznos a Marketing controlling képzés?

A marketing controlling képzésen való részvétel azért előnyös, mert gyakorlati szemléletet ad a marketingfolyamatok pénzügyi és teljesítménymenedzsment oldaláról. A résztvevők megtanulják, hogyan lehet pontosan mérni és értékelni a kampányok hatását, valamint felismerni a fejlesztési lehetőségeket. A kurzus segít a stratégiai gondolkodás fejlesztésében, miközben olyan analitikai eszközöket ad a kezükbe, amelyekkel átláthatóbbá tehető a marketingtevékenység. Emellett hozzájárul ahhoz, hogy a szakemberek tudatosabban kezeljék az erőforrásokat, és ezáltal stabilabb alapokra építhessék a vállalati növekedést.

Dr. Tobak Júlia

“A” épület, 1. emelet, 127. iroda
Telefon: +36 88 624 – 165
E-mail: tudaskozpont@gtk.uni-pannon.hu

Jankó Dóra

“A” épület, 2. emelet, 203. iroda
Telefon: +36 88 624 – 122
E-mail: tudaskozpont@gtk.uni-pannon.hu