A 100%-ban magyar tulajdonban lévő, pécsi székhelyű, mérnök szolgáltatással, képzéssel, irányítási rendszerekhez kapcsolódó tanácsadással, 3D bérméréssel foglalkozó TEKT Kft. keres budapesti irodájába, Műszaki menedzser szakos hallgatókat gyakornoki pozícióba, valamint végzős hallgatóknak kínál álláslehetőséget Projekt koordinátori munkakörben.

 

 

Gyakornoki program:

Feladatok:

– Projektindítással kapcsolatos feladatok, kalkulációk készítése;
– Külső helyszínen történő projektindítások, riportáláshoz és működéshez szükséges háttér
folyamatok egyeztetése a szakmai vezetővel
– Megfelelő interim munkatárs kiválasztásában történő betekintés, erőforrás adatbázis naprakészen
tartása;
– Ajánlatok, teljesítés igazolások, kimutatások készítése támogatással;
– Alvállalkozókkal, projekten lévő alkalmazottakkal való egyeztetés, projekt alakulásának és
adminisztratív hátterének nyomonkövetése;
– Projekthosszabbítások figyelése
– Papíralapú dokumentációk precíz vezetése
– Egyéb, operatív feladat: szállásfoglalás, utazásszervezés a projekten résztvevő kollégák részére

Elvárások:

– Angol nyelv magabiztos használata min. írásban
– B kategóriás jogosítvány és aktív vezetői tapasztalat
– MS Office programok (Word, Excel, PPT) rutinos használata
– Határozottság, döntésképesség
– Önállóság
– Alaposság, precizitás
– Proaktív hozzáállás
– Feladat- és projektorientált szemlélet

Bemutatkozó önéletrajzoddal jelentkezz a meszaros.adrienn@tekt.hu vagy az info@tekt.hu e-mail címeken.

Hivatalos felhívás >>>

Projekt Koordinátor álláslehetőség:

Feladatok:

– Projektekkel indítással kapcsolatos feladatok ellátása
– Külső helyszínen történő projektindítások, riportáláshoz és működéshez szükséges háttér,
folyamatok egyeztetése a szakmai vezetővel, azok kialakításáért és betartatásáért való
felelősségvállalás;
– Megfelelő interim munkatárs kiválasztásában való részvétel, erőforrás adatbázis naprakészen
tartása;
– Ajánlatok, szerződések, teljesítés igazolások, kimutatások készítése;
– Az értékesítési osztállyal és a szakmai vezetőséggel együttműködve folyamatos kapcsolattartás
az ügyfelekkel
– Alvállalkozókkal, projekten lévő alkalmazottakkal való rendszeres egyeztetések lebonyolítása,
projekt alakulásának és adminisztratív hátterének nyomonkövetése;
– Megrendelések utókövetése, hosszabbítások leegyeztetése protokollnak megfelelően
– Kintlévőség kezelés meglévő partnereknél, futó projekteknél számlatükrök készítése; beérkező
számlák szerződés alapján történő jóváhagyása és továbbítása a pénzügy felé;
– Mérési feladatok leegyeztetése szakmai kollégákkal, alkatrészek beérkezésének,
visszaszállításának koordinálása, mérési jegyzőkönyvek leellenőrzése a toleranciákhoz képest;
– Ügyfél adatbázisok naprakészen tartása, papíralapú dokumentációk precíz vezetése
– Egyéb, operatív feladat: szállásfoglalás, utazásszervezés a projekten résztvevő kollégák részére,
eseti eszközbeszerzés és eszköz/termék leszállítás külső telephelyre.

Elvárások:

– Felsőfokú végzettség
– Angol nyelv magabiztos használata szóban és írásban
– B kategóriás jogosítvány és aktív vezetői tapasztalat
– MS Office programok (Word, Excel, PPT) rutinos használata
– Határozottság, döntésképesség
– Alaposság, precizitás
– Proaktív hozzáállás
– Stressztűrő képesség
– Feladat- és projektorientált szemlélet

Bemutatkozó önéletrajzodat küld az egyed@tekt.hu vagy a kepzes@tekt.hu címek valamelyikére.

Hivatalos felhívás >>>