A webinársorozat célja, hogy a távmunka menedzselése terén való tudatosság és a szükséges készségek kialakítása révén a virtuális térben segítse mindazokat, akik a mostani nehéz helyzetben otthonmaradásra és otthoni munkavégzésre kényszerültek, és nehézségekkel küzdenek.

Mire lesz képes, aki elvégzi ezt a webinársorozatot?

A résztvevők a webinársorozat elvégzésének eredményeképpen képesek lesznek:

Kiknek ajánljuk ezt a webinársorozatot?

Mindazoknak a vezetőknek és szakembereknek, akik a mostani nehéz helyzetben otthonmaradásra és otthoni munkavégzésre kényszerültek, és nehézségekkel küzdenek a távmunka terén.

Tematika és modulok:

1. MODUL – Mire van szüksége a távmunkában dolgozóknak? – 2020. április 2., csütörtök

2. MODUL – Kommunikáció, kapcsolattartás – 2020. április 6., hétfő

3. MODUL – A csapat integrálása a szervezet egészébe – 2020. április 8., szerda

4. MODUL – Csapattagok fejlesztése, jövőorientáció – 2020. április 15., szerda

5. MODUL – Válsághelyzetek kezelése – 2020. április 17., péntek

Módszer: Interaktív, a részvevők bevonására épülő, online technológiát alkalmazó virtuális tréning

Nyelv: magyar

Technikai létszámkorlát: 100 fő

Időtartam: modulonként másfél óra (14:00 – 15:30)

Részvételi díj: Most 50%-os kedvezménnyel modulonként 5.000 Ft + ÁFA/fő helyett csak 2.500 Ft + ÁFA/fő!

Makkay-Chambers AdrienneA webinárokat vezeti:

Makkay-Chambers Adrienne, az Üzleti Tudásközpont vezetője, menedzsment tanácsadó, tréner, coach

E-mail: makkay-chambers.adrienne@gtk.uni-pannon.hu

Telefon: +36 30 445 3438

Jelentkezzen most!