A webinár célja a résztvevők tárgyalástechnikai tudásának fejlesztése és ezáltal a cég üzleti sikereinek fokozása.
Mire lesz képes az, aki elvégzi a webinárt?
A webinár eredményeképpen a résztvevők képesek lesznek
- helyesen felmérni a saját és tárgyalópartnerük helyzetét;
- megérteni az álláspontokat és érdekeket mindkét oldalon;
- előnyösebb megállapodásokat kötni;
- hatékonyabban kezelni az emberi kapcsolatokat.
Tematika:
- Az alapelvek: Alku vagy tárgyalás?
- A tárgyalás fő fázisai: felkészülés, feltárás és megegyezés
- Kommunikációs technikák a tárgyalásban
Kiknek ajánljuk a képzést?
A webinárt elsősorban olyan vezetők és szakemberek számára ajánljuk, akik aktívan részt vesznek a külső és belső ügyfelekkel való tárgyalásokban, és akik időnként az alábbi problémákkal küzdenek:
- Úgy érzik, hogy nem mindig sikerül előnyös üzleteket kötniük.
- Nehezen tudják érvényesíteni a saját érdekeiket.
- Bizonytalanok abban, hogy hogyan építsék fel a tárgyalás folyamatát.
- Attól félnek, hogy ha nem sikerül megegyezniük, akkor a partnerükkel való kapcsolat is megszűnik.
Módszertan, megközelítés: Interaktív, a résztvevők bevonására épülő WebEx alapú online módszer
Technikai létszámkorlát: 100 fő
Időtartam: másfél óra (14:00-15:30)
Részvételi díj: 5.000 Ft + ÁFA/fő helyett
Makkay-Chambers Adrienne, az Üzleti Tudásközpont vezetője, menedzsment tanácsadó, tréner, coach
E-mail: makkay-chambers.adrienne@gtk.uni-pannon.hu
Telefon: +36 30 445 3438