Veszprémi fiókjába keres a bank lakossági tanácsadót. A banki utalásoktól kezdve, az elektronikus felsőoktatási felvételin át, az ügyfélkapun és a hétköznapi életünk szinte minden területén megjelenik már a digitalizáció ilyen, vagy olyan formában. Mint az innováció és a digitalizáció iránt elkötelezett, haladó szellemiségű bank kiemelten fontos, hogy olyan munkatársakkal dolgozzanak együtt, akik számára nemcsak alapvetőek a digitális készségek, de nyitottan állnak a digitális újdonságokhoz, szívesen használják azokat, akár a magánéletükben, akár a munkavégzésük elengedhetetlen részeként.

Elvárások:
– Legalább középfokú szakirányú (közgazdasági, pénzügyi) végzettség
– kreativitás, szakmai érdeklődés, különböző élethelyzetekre találd meg a megfelelő megoldásokat,
– tartsd az ügyfeleid elégedetten,
– kihívásokkal szembeni proaktív hozzáállás
– hasonló munkakörben szerezett releváns szakmai tapasztalat,
– jó kommunikációs készség,
– új üzleti lehetőségekre való nyitottság,
– érvényes B kategóriás jogosítvány.

Előnyt jelent:
– Ha angol nyelvtudásodat magabiztosan használod a mindennapokban.

Feladatok:
– Lakossági, prémium és kivállalati ügyfelek tájékoztatása a Bank által nyújtott pénzügyi lehetőségekről,
– kapcsolattartás a meglévő és az új ügyfelekkel, számlavezetéssel kapcsolatos műveletek végzése,
– lakossági üzletág teljes termék- és szolgáltatáspalettájának ismerete és értékesítése (kivéve új jelzáloghitelek),
– prémium és kisvállalati ügyfelek kiszolgálása alapszolgáltatások kapcsán, az említett szegmensek új ügyfeleinek számára történő számlák megnyitása,
– aktív hozzájárulás a csapat teljesítményhez lakossági, prémium, és kisvállalati szegmens kapcsán is,
– Az Észak-Nyugati Régión belül található fiókokban történő helyettesítés és a csapatok támogatása,
– a lakossági, prémium és vállalati üzletágon belüli szinergia megvalósulására való törekvés, ami által a lakossági ügyfélreferens tevékenyége több szegmens sikerességét is megalapozhatja.

Jelentkezni itt tudsz>>>

(Hirdetés feltöltve: 2022.01.24.)