Publikációs Nívódíj A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága szakkönyv kategóriában Publikációs Nívódíjban részesítette Veres Zoltán – Hoffmann Márta – Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba című könyvét, mely az Akadémiai Kiadó gondozásában jelent meg 2016-ban. A kötet legtöbb szerzője aktív piackutató vagy egyetemi oktató. A szerzőtársak között a Pannon Egyetemet Veres professzor mellett Hargitai Dávid képviseli.

Dr. Veres Zoltán egyetemi tanár 2014. óta tanít a Gazdaságtudományi Karon. Abban az évben, vezetésével alakult meg Veszprémben a Marketing Intézeti Tanszék. A kereskedelem és marketing szak első hallgatói 2019 elején vehetik át diplomájukat.

Veres Zoltán professzornak négy marketing tárgyú szakmai könyve jelent meg az Akadémiai Kiadónál és 1998 óta 80 kötetet szerkesztett a marketing szakkönyvtár sorozatban.

A díjat az Pécsi Tudományegyetem által rendezett EMOK (Egyesület a Marketing Kutatásért és Oktatásért) XXIII. Konferenciáján adták át Pécsett 2017. augusztus 30-án.

A szerzőknek ezúton is szívből gratulálunk!