82649Kreatív Diákreklámverseny – Vodafone 7próba címmel 2010. novemberében szervezett megmérettetést a Kreatív és a Vodafone. A kiírók hét kategóriában – insighton alapuló termékfejlesztés; márkaépítés fiatalok körében; szponzoráció: fesztiválok, gólyatáborok, gólyabálok 2011-ben; hagyományos kommunikációs csatornák; vírusvideó; online és közösségi média; gerilla, ambient, alternatív aktivitások – várták a nevezéseket.

A két fordulós verseny első fordulójában 196 résztvevő regisztrált, ami 84 csapatot és 210 nevezést jelentett. A február 17-én megrendezett döntőbe összesen tíz csapat jutott be, ahol a versenyzők egy prezentáció keretében mutatták be az elkészített pályaműveket.
Csapatunk egyetlen vidéki egyetem képviselőjeként jutott a döntőbe online és közösségi média kategóriában. Hogy mit is vártunk a rendezvénytől? Úgy képzeltük el, hogy a döntőben tapasztalt, jól ismert zsűrivel fogunk találkozni egy viszonylag nagyobb kaliberű eseményen, ezzel szemben egy fiatalok által szervezett döntőbe csöppentünk, ahol a hangulat oldottabb volt, mint vártuk. Ehhez nagymértékben hozzájárult az is, hogy a zsűri között szintén fiatalok foglaltak helyet. A prezentáció során ezáltal kevésbé voltunk feszélyezettek, ennek egyik eredményeként könyvelhetjük el, hogy a zsűri pozitívan értékelte ötleteinket. A verseny végén két győztest hirdettek, akiknek ötleteik és prezentációjuk valóban egyedülálló volt. Minden kategóriában született továbbá egy győztes csapat, akik teljesítményét oklevéllel díjazták, a mi csapatunk is egy ilyen elismeréssel gazdagodott.

Összességében elmondhatjuk, hogy hasznos volt számunkra ez a verseny, hiszen amellett, hogy bepillantást nyertünk az online média rejtelmeibe, számos tapasztalatra is szert tettünk, mind a prezentáció és mind a csapatmunka területén.

Katona Éva, Müller Bernadett, Németh László