Marketing versenyA Gazdaságtudományi Kar 2016. március 8-án rendezte meg Marketing Challenge Day nevű marketing versenyét középiskolások számára.

A verseny két fordulóban zajlott. Az első fordulóban marketinggel kapcsolatos kérdéseket kaptak a csapatok. A kérdések a marketinggyár termékeivel és a marketing szakma érdekességeivel foglalkoztak. A második fordulóban a csapatok azt a megbízást kapták, hogy értékeljék a PE-GTK és versenytársaik online jelenlétét, marketingaktivitását, s egy prezentáció keretében mutassák be elemzéseiket, javaslataikat. A Kar marketing oktatói a felmerülő szakmai kérdésekben és problémákban nyújtottak segítséget a kidolgozás ideje alatt.

Az első – marketing teszt – forduló nyertese az esztergomi TSZC Balassa Bálint Gazdasági Szakközépiskola és Szakiskola „Kreatívok” nevű csapata lett, melynek tagjai Csaba Villő, Fieszl Máté, Simig László és Szépvölgyi Arnold voltak.

A második – marketing tervezés – forduló győztes csapata a várpalotai Thuri György Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola diákjaiból álló „Kve-Store” lett, melynek tagjai Magasmarti Karina Lúcia, Csete Dezső, Rémai Martin és Sági István voltak.

A Marketing Challenge Day abszolút első helyezését az összesített eredmények alapján a Székesfehérvári Szakképzési Centrum I. István Középiskolájának „Gubertusz” nevű csapata szerezte meg, melynek tagjai Márki Violetta, Ródenbücher Nikoletta, Mayer Dominik és Szolnoki Attila voltak.

A nyerteseknek és minden résztvevő csapatnak ezúton is gratulálunk!