KÖNYVBEMUTATÓ: TurizmusmarketingTurizmusmarketing címmel megjelent az Akadémiai Kiadó legújabb szakkönyve

Életünknek egyre inkább szerves része a turizmus. A mindennapokból történő kikapcsolódás ígéretét számos úti cél, turisztikai szolgáltató közvetíti felénk. A veszprémi székhelyű Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának támogatásával most megjelent kötet a magyar nyelven elérhető turisztikai szakkönyvek közül elsőként foglalkozik kizárólag a turizmusmarketinggel. A Marketing és Turizmus szakkönyvsorozat ikertagjaként publikált kötet abban kíván útmutatót adni, hogyan lehet a marketingből, ezen belül a szolgáltatásmarketingből jól ismert tudást, a turizmus sajátosságait figyelembe véve alkalmazni. A Lőrincz Katalin és Sulyok Judit szerzőpáros által szerkesztett kötet nem kevesebbre vállalkozik, mint hogy a turizmus aktuális helyzetéhez igazodva, a magyarországi viszonyokat szem előtt tartva áttekinti a turizmusmarketing teljes folyamatát. A kötet egyaránt szól a jövő turisztikai szakembereinek és oktatóiknak, valamint a turizmusban és a marketingben dolgozóknak. Az elméleti ismereteket számos hazai és nemzetközi példa illusztrálja.

A megjelenéshez kapcsolódó könyvbemutatók:

A bemutatókon történő részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztráció: https://www.surveymonkey.com/r/konyvbemutato2017

A könyv megvásárolható az Akadémiai Kiadónál (www.akademiai.hu) és a nagyobb könyvesboltokban.

A könyvbemutató meghívója letölthető itt. >>>