Title: Associate Professor
Department: Department of Marketing
Modules:
- Introduction to Marketing
- Introduction to Market Research
- Introduction to Marketing practice
- Problem solving practice
- Marketing strategy
- Business communication
- Nonbusiness marketing
- Services and B2B marketing
- Marketing Management
- Nonbusiness marketing
Education:
- University of Pannonia – Basic Course in Management (2009)
- University of Pannonia – Master of Management and Organization (2012)
- University of Pannonia – Doctoral School of Management and Organizational Sciences (2018)
Academic degree: PhD
Language Skills:
- English: Intermediate level
- German: Basic level
Publications:
- Gaálné Starhon K. – Hargitai D. M. – Horváth H. A.- Savella O. – Dobay B. – L. Jancková (2012): Inherent potential pedagogical opportunities in sport tourism. Appereance of health, activity as pedagocical values in leisure habits of passive sport tourist. Journal of Health Promotion and Recreation, 2;3. 25-32 o. (ICID: 1020157)
- Hargitai D. M. (2016): Tartalomelemzés szoftver segítségével. In: Bevezetés a piackutatásba (Szerk.: Veres Zoltán – Hoffmann Márta – Kozák Ákos) 162-165 o. ISBN: 978 963 05 9675 6
- Hargitai D. M. (2016): Leíró statisztikák. In: Bevezetés a piackutatásba (Szerk.: Veres Zoltán – Hoffmann Márta – Kozák Ákos) 185-194 o. ISBN: 978 963 05 9675 6
- Hargitai D.M. (2016): Komplex sportszolgáltatás értékelés: vezetői attitűdök. Gradus Vol 3, No 1 386-391 o.
- Hargitai D. M. (2017): A magyar atlétikai sportág komplex hatásmechanizmusa a stakeholder preferenciák nézőpontjából. in Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1 pp. 704–712.
- Veres Z. – Sasné G. A. – Hargitai D. M. – Liska F. (2017): Kvalitatív szöveganalitika a fogyasztói preferenciák kutatásában. in Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1 pp. 552–561.
- Hargitai D. M. (2016): Stakeholder attitűdök vizsgálata a magyar atlétikában, In: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. 225–234. o
Project Experience:
- Leader of Dissemination Workgroup, E-learning SOLutions for Vocabulary Education Trainings/E-SOLVE” (540322-LLP-1-2013-1-HU-LEONARDO-LAM)
- Professional leader, EFOP-3.4.3-16-2016-00009
Scientific membership:
- Hungarian Regional Sientific Society
- Editorial board member in Acta Scientarium Socialum
Phone: 36 88 624-345
Room: A/113
E-mail: hargitai.david@gtk.uni-pannon.hu
Office hours: Monday 8:00-10:00 (pre-negotiation by e-mail is required)