A webinar egy élő, interaktív tréning, amely online zajlik az Interneten, és amelyhez egy linken keresztül lehet becsatlakozni. Ez a mostani izolált térben a személyes tréninget hivatott pótolni.

A webinar keretében a programot vezető tréner ugyanúgy tartalmakat oszt meg a résztvevőkkel, mint egy valós tréning során: ezek megjelenhetnek diák, képek vagy videók formájában. Ezekhez a tréner háttérmagyarázatokat ad, illetve ezekkel kapcsolatban a résztvevők kérdezhetnek és hozzászólhatnak. Van lehetőség kiscsoportos munkára is, még akkor is, ha minden résztvevő külön helyszínről jelentkezik be. Lehetséges a közös ötletelés, valamint ezen ötletek megosztása, megvitatása.

Miért érdemes csatlakozni egy webinárhoz?

A webinárnak számos előnye és nagyon kevés, könnyen kiküszöbölhető hátránya van.

Előnyök:

Esetleges hátrányok – ezek kiküszöbölhetőek megfelelő tájékoztatás és gyakorlat kialakítása révén

A Pannon Egyetem webinárjainak első tíz percében mindig megbeszéljük a részvétel és a közös munka technikai kérdéseit annak érdekében, hogy minden résztvevő a lehető legteljesebb mértékben kihasználhassa a webinár adta tanulási lehetőségeket. A webinár során is folyamatosan biztosítunk támogatást, ha szükséges.


A Pannon Egyetem Üzleti Tudásközpontjának webinárjai, köztük a Távmunka és a virtuálus csapatok menedzselése témában, 2020. április 1. és május 6. között – az első ingyenes, a továbbiak most csak 50%-os áron 2.500 Ft + ÁFA:

1. Képzés: költség vagy megtérülő befektetés (ingyenes) – 2020. április 1., szerda, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

2. Távmunka és a virtuális csapatok menedzselése 1. – Mire van szüksége a távmunkában dolgozóknak? – 2020. április 2., csütörtök, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

3. Távmunka és a virtuális csapatok menedzselése 2. – Kommunikáció, kapcsolattartás a virtuális csapatban – 2020. április 6., hétfő, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

4. Távmunka és a virtuális csapatok menedzselése 3. – A csapat integrálása a szervezet egészébe – 2020. április 8., szerda, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

5. Távmunka és a virtuális csapatok menedzselése 4. – A csapattagok fejlesztése, jövőorientáció – 2020. április 15., szerda, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

6. Távmunka és a virtuális csapatok menedzselése 5. – Válsághelyzetek kezelése – 2020. április 17., péntek, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

7. Hogyan legyek jobb vezető? Vezetői kompetenciák, feladatok és stílusok – 2020. április 21., kedd, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

8. A hatékony vezetői kommunikáció 7 alapelve – 2020. április 22., szerda, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

9. Motiválás, delegálás, coaching – 2020. április 23., csütörtök, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

10. A meggyőzés és befolyásolás művészete – 2020. április 24., péntek, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

11. Innovatív problémamegoldás – 2020. április 27., hétfő, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

12. Tárgyalástechnika: a nyerő-nyerő megegyezések titka – 2020. április 28., kedd, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

13. Nehéz ügyfelek, nehéz helyzetek kezelése – 2020. április 29., szerda, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!

14. Tudatalatti értékesítés – 2020. május 6., szerda, 14:00-15:30 Jelentkezzen most!