2017. november 16. (csütörtök)

Célcsoport és tipikus problémák: A „Segíthetek? – Értékesítés a vevőre hangolva” című tréninget ajánljuk mindazoknak, akik az értékesítés területén dolgoznak, és úgy érzik, hogy:

  • Nem elég sikeresek az eladásban,
  • A megszokott technikák gyakran válnak be,
  • Nem mindig ismerik fel, hogy egy adott vevőt hogyan lehetne „megfogni”,
  • Szeretnék javítani a vevőkkel való kommunikációjukat,
  • Szeretnének több bevételt elérni.

 A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a vevőközpontú értékesítés lényegét és technikáit, és fejlesszék értékesítési hatékonyságukat.

Jelentkezzen most!

Tematika

  • Az értékesítés kihívásai
  • Eladni szeretnénk, vagy azt szeretnénk, hogy a vevő vásároljon?
  • Bizalom kialakítása a vevővel
  • Viselkedési stílusok – ráhangolódás a vevőre
  • Igényfeltárás – kérdezési technikák
  • Hogyan tegyünk ajánlatot?
  • Zárás

Módszertan, megközelítés:

  • Interaktív, a résztvevők bevonására, sok beszélgetésre, kipróbálásra, gyakorlásra és egymásnak adott visszajelzésre épülő módszer

A képzés nyelve: magyar vagy angol

Létszám: Csoportonként max. 16 fő

Időtartam: 1 nap (9.00h-17.00h)

Helyszín: a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának első emeleti könyvtárterme (az ettől eltérő helyszínről külön értesítjük a jelentkezőket)

Mire lesz képes az, aki elvégzi a képzést?

A képzés eredményeképpen a résztvevők:

  • Megértik a vevőközpontú értékesítés lényegét
  • Felismerik a vevői viselkedéstípusokat, és rá tudnak hangolódni a vevő viselkedésére
  • Bizalmat tudnak kialakítani a vevőkkel
  • Hatékonyan tudnak kérdezni
  • Az igényeknek megfelelő ajánlatot tudnak adni
  • Megfelelően le tudják zárni az értékesítési folyamatot

A képzés vezetője Makkay-Chambers Adrienne, menedzsment tréner, coach

Adrienne küldetésének érzi, hogy nemzetközi szaktudását és tapasztalatait fehasználva támogassa a magyaroszági vezetőket és szakembereket munkájuk sikerességének fokozásában.

Adrienne első diplomáját az ELTE BTK-án szerezte, majd hosszú ideig Angliában élt. Magyarországra visszatérve a Deloitte menedzsment tanácsadója, majd közép-európai regionális képzési vezetője lett. 2002. óta szabadúszó trénerként, tanácsadóként és coachként dolgozik Európa-szerte; ügyfelei között szerepel a Deloitte EMEA, a Morgan Stanley, a Renault, az ISG Personalmanagement, a Magnetec Ungarn, a BPP University (London), a Wilson Learning Europa, stb.

Posztgraduális diplomát szerzett Human Resource Development téren a londoni BPP University-n, ahol évekig tanított is képzés-fejlesztést és HR-t. A CIPD (brit HR kamara) és a Wilson Learning akkreditált trénere; tagja a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamarának, a CIPD-nek, valamint a magyar Humán Szakemberek Országos Szövetségének.

Részvételi díj: 49.500 Ft + ÁFA/fő

Jelentkezzen most!