Marketingben mérték össze tudásukat a középiskolásokA Gazdaságtudományi Kar 2018. április 6-án ismét megrendezte nagy sikerű Marketing Challenge Day nevű marketing versenyét középiskolások számára Veszprémben.

A versenyre rekordszámú csapat jelentkezett: 13 iskolából összesen 57 csapat fogadta el a kihívást. A helyszíni fordulót egy online előválogató előzte meg, amelyből az első 10 csapat jutott tovább a veszprémi versenyre, amely két fordulóban zajlott. Az első fordulóban marketinggel kapcsolatos tesztet töltöttek ki a csapatok. A kérdések a marketinggyár termékeivel és a marketing szakma érdekességeivel foglalkoztak. A második fordulóban a csapatok azt a megbízást kapták, hogy szervezzenek egy marketing témájú tábort középiskolásoknak, s egy prezentáció keretében mutassák be javaslataikat. A Kar marketing oktatói a felmerülő szakmai kérdésekben és problémákban nyújtottak segítséget a kidolgozás ideje alatt.

Marketingben mérték össze tudásukat a középiskolásokA verseny végeredménye:

1. helyezett: a Veszprémi SZC Közgazdasági és Közigazgatási Szakgimnázium „Reklámarcok” csapata, melynek tagjai Heizler Ivett, Molnár Dóra és Szabó Bernadett

2. helyezett: a várpalotai Thuri György Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola „Thuricatdolls” csapata, melynek tagjai Kutasi Nikolett, Lozsi Anna, Pencz Dóra és Szalai Fanni

3. helyezett: a Győri Szolgáltatási SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági és Ügyviteli Szakgimnáziumának „PIMP” csapata, melynek tagjai Kovács Boldizsár, Nisóczi Botond és Tupi Bence

Különdíj: a HSZC Boros Sámuel Szakgimnáziuma és Szakközépiskolájának „Defterdárok” csapata, melynek tagjai Faur Kata Emese, Sarkadi-Nagy Petra és Sipos Réka

A nyerteseknek és minden résztvevő csapatnak ezúton is gratulálunk!

A képgaléria megtekinthető itt. >>>