2017. október 17. (kedd)

Célcsoport és tipikus problémák: Az “ Emberek menedzselése: „soft skills” a motiváció és az elégedettség szolgálatában” című tréninget elsősorban olyan csoportvezetők és középvezetők számára ajánljuk, akik a magas teljesítmény elérése érdekében szeretnék megfelelően motiválni munkatársaikat, és elégedettségüket biztosítani, de gyakran szembesülnek problémákkal ezen a téren, mint pl.:

  • Nem tudják, hogy a pénzen kívül mivel motiválhatnák a dolgozókat.
  • Úgy érzik, nincs ráhatásuk arra, hogy ösztönözzék a munkatársakat.
  • Nem ismerik eléggé a munkatársaikat ahhoz, hogy tudják, mivel kelthetnének elégedettséget bennük.
  • A sok szakmai feladatuk mellé nehezen tudnák beilleszteni az ösztönzéssel és az elégedettséggel kapcsolatos dolgokat.

A képzés célja a résztvevők azon un.„soft” (kommunikációs és interpersonális) készségeinek fejlesztése, amelyek révén hatékonyan tudják motiválni a munkatársaikat, illetve tudnak elégedettséget kelteni bennük a szervezeti teljesítmény növelése céljából.

Jelentkezzen most!

Tematika

  • Vezetői feladatok – kinek a dolga a motiválás és az elégedettség biztosítása?
  • Az elégedettség és a teljesítmény kapcsolata
  • Motivációs modellek
  • Hogyan derítsük ki, hogy kit mi ösztönöz?
  • Motivációs technikák és eszközök
    • Visszajelzés adása
    • Empátia és kérdezés
    • Delegálás és felhatalmazás
    • Coaching, stb.
  • Az elégedettség mérése
  • Esettanulmány
  • Saját helyzet elemzése, akcióterv

Módszertan, megközelítés:

  • Interaktív, a résztvevők bevonására, sok beszélgetésre, kipróbálásra, gyakorlásra és egymásnak adott visszajelzésre épülő módszer

A képzés nyelve: magyar vagy angol

Létszám: Csoportonként max. 16 fő

Időtartam: 1 nap (9.00h-17.00h)

Helyszín: a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának első emeleti könyvtárterme (az ettől eltérő helyszínről külön értesítjük a jelentkezőket)

Mire lesz képes az, aki elvégzi a képzést?

A képzés eredményeképpen a résztvevők:

  • Érteni fogják, hogyan illeszkedik a vezetői feladatok közé az ösztönzés és az elégedettség biztosítása
  • Megértik az elégedettség és a teljesítmény összefüggéseit
  • Megismernek számos motivációs modellt
  • Tudatosságot alakítanak ki a saját és mások belső ösztönzői tekintetében
  • Megismerkednek motivációs eszközökkel és technikákkal, illetve ki is próbálnak néhányat
  • Elégedettségmérési formákat ismernek meg
  • Egy esettanulmányon keresztül elemeznek egy konkrét helyzetet
  • A saját helyzetüket is tudatosabban átlátják, és akciótervet alakítanak ki annak jobbítására

A képzés vezetője Makkay-Chambers Adrienne, menedzsment tréner, coach


Adrienne küldetésének érzi, hogy nemzetközi szaktudását és tapasztalatait fehasználva támogassa a magyaroszági vezetőket és szakembereket munkájuk sikerességének fokozásában.

Adrienne első diplomáját az ELTE BTK-án szerezte, majd hosszú ideig Angliában élt. Magyarországra visszatérve a Deloitte menedzsment tanácsadója, majd közép-európai regionális képzési vezetője lett. 2002. óta szabadúszó trénerként, tanácsadóként és coachként dolgozik Európa-szerte; ügyfelei között szerepel a Deloitte EMEA, a Morgan Stanley, a Renault, az ISG Personalmanagement, a Magnetec Ungarn, a BPP University (London), a Wilson Learning Europa, stb.

Posztgraduális diplomát szerzett Human Resource Development téren a londoni BPP University-n, ahol évekig tanított is képzés-fejlesztést és HR-t. A CIPD (brit HR kamara) és a Wilson Learning akkreditált trénere; tagja a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamarának, a CIPD-nek, valamint a magyar Humán Szakemberek Országos Szövetségének.

Részvételi díj: 49.500 Ft + ÁFA/fő

Jelentkezzen most!