2018. február 28. (szerda)
Célcsoport és tipikus problémák: Az “ Emberek menedzselése: „soft skills” a motiváció és az elégedettség szolgálatában” című tréninget elsősorban olyan csoportvezetők és középvezetők számára ajánljuk, akik a magas teljesítmény elérése érdekében szeretnék megfelelően motiválni munkatársaikat, és elégedettségüket biztosítani, de gyakran szembesülnek problémákkal ezen a téren, mint pl.:
- Nem tudják, hogy a pénzen kívül mivel motiválhatnák a dolgozókat.
- Úgy érzik, nincs ráhatásuk arra, hogy ösztönözzék a munkatársakat.
- Nem ismerik eléggé a munkatársaikat ahhoz, hogy tudják, mivel kelthetnének elégedettséget bennük.
- A sok szakmai feladatuk mellé nehezen tudnák beilleszteni az ösztönzéssel és az elégedettséggel kapcsolatos dolgokat.
A képzés célja a résztvevők azon un.„soft” (kommunikációs és interpersonális) készségeinek fejlesztése, amelyek révén hatékonyan tudják motiválni a munkatársaikat, illetve tudnak elégedettséget kelteni bennük a szervezeti teljesítmény növelése céljából.
Tematika
- Vezetői feladatok – kinek a dolga a motiválás és az elégedettség biztosítása?
- Az elégedettség és a teljesítmény kapcsolata
- Motivációs modellek
- Hogyan derítsük ki, hogy kit mi ösztönöz?
- Motivációs technikák és eszközök
- Visszajelzés adása
- Empátia és kérdezés
- Delegálás és felhatalmazás
- Coaching, stb.
- Az elégedettség mérése
- Esettanulmány
- Saját helyzet elemzése, akcióterv
Módszertan, megközelítés:
- Interaktív, a résztvevők bevonására, sok beszélgetésre, kipróbálásra, gyakorlásra és egymásnak adott visszajelzésre épülő módszer
A képzés nyelve: magyar vagy angol
Létszám: Csoportonként max. 16 fő
Időtartam: 1 nap (9.00h-17.00h)
Helyszín: a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának első emeleti könyvtárterme (az ettől eltérő helyszínről külön értesítjük a jelentkezőket)
Mire lesz képes az, aki elvégzi a képzést?
A képzés eredményeképpen a résztvevők:
- Érteni fogják, hogyan illeszkedik a vezetői feladatok közé az ösztönzés és az elégedettség biztosítása
- Megértik az elégedettség és a teljesítmény összefüggéseit
- Megismernek számos motivációs modellt
- Tudatosságot alakítanak ki a saját és mások belső ösztönzői tekintetében
- Megismerkednek motivációs eszközökkel és technikákkal, illetve ki is próbálnak néhányat
- Elégedettségmérési formákat ismernek meg
- Egy esettanulmányon keresztül elemeznek egy konkrét helyzetet
- A saját helyzetüket is tudatosabban átlátják, és akciótervet alakítanak ki annak jobbítására
A képzés vezetője Makkay-Chambers Adrienne, menedzsment tréner, coach
Adrienne küldetésének érzi, hogy nemzetközi szaktudását és tapasztalatait fehasználva támogassa a magyaroszági vezetőket és szakembereket munkájuk sikerességének fokozásában.
Adrienne első diplomáját az ELTE BTK-án szerezte, majd hosszú ideig Angliában élt. Magyarországra visszatérve a Deloitte menedzsment tanácsadója, majd közép-európai regionális képzési vezetője lett. 2002. óta szabadúszó trénerként, tanácsadóként és coachként dolgozik Európa-szerte; ügyfelei között szerepel a Deloitte EMEA, a Morgan Stanley, a Renault, az ISG Personalmanagement, a Magnetec Ungarn, a BPP University (London), a Wilson Learning Europa, stb.
Posztgraduális diplomát szerzett Human Resource Development téren a londoni BPP University-n, ahol évekig tanított is képzés-fejlesztést és HR-t. A CIPD (brit HR kamara) és a Wilson Learning akkreditált trénere; tagja a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamarának, a CIPD-nek, valamint a magyar Humán Szakemberek Országos Szövetségének.
Részvételi díj: 49.500 Ft + ÁFA/fő