mobile menu icon
PE-GTK
uni-pan icon
phonebook icon
facebook icon
youtube icon
gallery icon
switch icon
Pannon Egyetem
uni-pan icon
phonebook icon
facebook icon
youtube icon
gallery icon

Scholarship – University of Macerata (Italy)

The University of Macerata (UNIMC), Italy, offers 10 scholarships to international students willing to enrol in the first year of a Master’s degree (2-year postgraduate degree program), a.y. 2019-2020.

To be considered an international student you need to hold a valid qualification providing access to a Master’s degree programme obtained outside the Italian education system.
To verify your eligibility for the scholarships and for detailed information on the admission requirements, please refer to “Art. 3 – Admission requirements” of the Call for scholarships.

Each scholarship amounts to 5.000,00 €.

The UNIMC master’s degree programs taught in English are:
1. Global Politics and International Relations;
2. International Finance and Economics;
3. International Tourism and Destination Management.

The full list of the UNIMC Master’s degree programs is available at https://www.unimc.it/it/didattica/corsi-magistrali

Applications must be submitted within Tuesday April 23rd 2019 h. 14.00 (Italian Time), exclusively through the online form http://iro.unimc.it/it/studenti/form/candidatura-borse-studenti-internazionali . The ranking list will be published in May 2019.

In order to be admitted and enrol in the chosen programme, non-EU students residing abroad must respect VISA procedures and deadlines concerning the access of foreign students to Italian university courses set in the Regulations issued by the Italian Ministry of Education, University and Research (MIUR).

The call for applications here attached is also available at https://www.unimc.it/en/courses/scholarships-for-international-students

For further information, do not hesitate to contact prospective.student@unimc.it

A Molnár & Bányai cégcsoport HR gyakornokot keres

A Molnár és Bányai cégcsoport profi stratégiai HR csapatába gyakornokot keres, győri munkavégzéssel.

Profi sokszínű szakmai tapasztalattal rendelkező mentorok, emberi és innovatív munkakörnyezet, stabil tulajdonosi háttér. A Nyugat-magyarországi régió piacvezető számviteli szolgáltatója, több mint 100 munkavállalóval és folyamatosan bővülő szolgáltatási portfólióval folyamatos fejlődésben van. A Stratégiai HR Üzletág portfóliója unikális a piacon. Legyél te a következő kollégájuk, karriered építését kezd el náluk, jelentkezz szakmai gyakorlatra.

További információk és jelentkezés itt>>>

(logo: www.molnar-banyai.hu)

Hirdetés feltöltve: 2019. 04.16.

Hotel UNI szakmai gyakorlat lehetőség

A balatonfüredi Hotel UNI recepciós munkakörbe keres nyári gyakorlatra egyetemi hallgatót/hallgatókat. A munka időtartama 2019.05.24 – 2019.08.25.

Elvárások: német és/vagy angol nyelvtudás, számítógép használat.

Bér: megegyezés szerint, kb. 1.000 Ft/óra

Jelentkezés, fényképes önéletrajzzal: hoteluni.balaton@gmail.com

Hirdetés feltöltve: 2019. 04.16.

Hallgatóink sikerei a 34. OTDK-n

2019. április 11-13. között 34. alkalommal rendezték meg az Országos Tudományos Diákköri Konferenciát. Idén a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara adott helyet e kiemelt jelentőségű eseménynek.

Hallgatóink nagyon szép eredménnyel szerepeltek a megmérettetésen, 22 beadott dolgozatból 19 került bemutatásra, ezek közül egy első, kettő második, egy harmadik helyezést ért el, két dolgozat pedig különdíjban részesült.

I. helyezés:

Nagy Dániel: Munkáltatói márka komplex értékelése munkavállalói elégedettség mérésen keresztül egy multinacionális vállalat veszprémi gyáránál
Témavezető: Dr. Hargitai Dávid Máté

II. helyezés:

Pál Mária: „Az idő pénz” – A késedelem- illetve az erőforráskorlát túllépésének költsége többszintű projektkörnyezetben
Témavezető: Dr. Kosztyán Zsolt Tibor

Neumann Eszter: Globális értékláncok kereskedelmének hozzáadott értéken alapuló számbavétele-különös tekintettel Magyarország helyzetére
Témavezető: Dr. Dániel Zoltán András

III. helyezés:

Puha Adrienn, Puha Alexandra: A KKV-k fejlesztését szolgáló innovatív finanszírozási eszköz, a crowdfunding bemutatása a Kickstarter példáján keresztül
Témavezető: Dr. Dániel Zoltán András

Különdíj:

László Veronika: Az élelmiszerpazarlás hatásai és mértéke az Európai Unióban, a 18-25 éves korosztály magatartása
Témavezető: Dr. Dániel Zoltán András

Szabó Dániel: Belföldi, szállodai szolgáltatások minőségére ható tényezők bemutatása, vizsgálata, illetve megítélése az egyes korosztályok körében
Témavezető: Dr. Sulyok Márta Judit

A hallgatóknak és témavezetőiknek köszönjük az áldozatos munkát és felkészítést, az elért eredményekhez gratulálunk!

PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló Kft állásajánlatok

PricewaterhouseCoopers a világ egyik legnagyobb Könyvvizsgáló és Adó-, Üzleti Tanácsadási szolgáltatásokat nyújtó vállalata, amely több mint 236000 embermunkáját fogja össze 158 országban.

Mint game changers-ek szakértőik nagyban játszanak. Elégítsd ki kíváncsiságodat folyamatos tanulási lehetőségekkel, fejlődj és hagyj nyomot a világban. Erre most minden lehetőséged megvan, hisz a PwC csapata két pályakezdő pozíciót is kínál:

Junior Auditor, bővebb információ és jelentkezés itt>>>

Junior IT Audit Consultant, bővebb információ és jelentkezés itt>>>

(logo: en.wikipedia.org)

Hirdetés feltöltve: 2019. 04.16.

Budapest Trip Review

Visiting Sziklatemplom, St Gellért Thermal Bath & Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum, 27th of March, 2019

“As a part of “Strategic Destination Management” course, my class went on an excursion to Budapest on the 27th of March 2019. Before the trip, we were told that there would be three stops throughout the day, in the order of Sziklatemplom (Gellért Hill Cave), St Gellért Thermal Bath and Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum (Hungarian Trade & Tourism Museum). I was already aware of the first two places because they are already well-known touristic destinations, however, I’d had never heard of the last one. In any event, I was a new comer to all of them until this day and as a tourism management student, I was looking forward to this field trip.

First of all, our group started off with Sziklatemplom, on the way up to Gellért Hill, also functioning as a church on Sundays. It was not my first time to the hill; however, I had never been to the cave, let alone know that it was a church. “Sziklatemplom” translates to “cave church” in English but due to lack of my knowledge in Hungarian language, I didn’t know until I entered into the cave. Considering that it is situated in one of the most frequently visited areas in Budapest, it would have been better if the entrance had more clear and visual indication of what this attraction serves as in few major languages. As we entered the main entrance, the atmosphere was definitely relevant with the whole theme, not so big and I was personally given some cozy feelings. Fortunately, the time we visited, there weren’t that many people but when the busy season comes, I could imagine the traffic caused by too many visitors waiting in line. We were each handed an audio guide device in preferred language among English and few other European languages and it was quite easy to operate once instructed because all that was required was to press the number that’s written on the wall. The problem was that the numbers on the wall were almost camouflaged that people could easily walk pass without noticing. Also, each section had a rather long explanation, leading visitors to stay long in one place in order to finish listening to it whereas the cave was not so spacious, therefore needed fast circulation. Plus it was hard to follow which object the guide was talking about. As a Christian myself, it was a touching experience and there were many interesting statues and elements that I would have loved to know about, so it was unfortunate that I didn’t have enough time and that it took a while to realize where the guide numbers were. Perhaps a paper map or anything in a visual text form, or even an employee in uniform to assist visitors in any case could have been more effective. As we were leaving the cave, the employees were cheerfully saying goodbyes to us with nice smile, which gave me a positive impression and it’s important because consumers do tend to mostly remember the very last part of the experience.

Secondly, we moved to St. Gellért Thermal bath, which was only a walking distance away from the Cave Church. For the main entrance, there was a revolving door, which was quite stiff and had to really push for it to turn. Besides this door, there was a small regular one of which the size was not the best to be the main door. However, a big part of the entrance area was under construction so hopefully, it will be better once it’s done. Also, as one of my classmates was confused the way to the spa with the hotel entrance, it was assumable that the indication was not so clear. The lobby was beautiful, with elaborate art work applied everywhere I looked. As the theme of thermal bath and spa is rather on the luxury tourism side, its interior design was definitely giving a high-class ambiance. Again, because it was not the high season, the desks were not crowded, and the employees looked relaxed. According to the employee who guided us inside the facility, the place becomes easily full and a lot of people have to wait so I thought for a while that it would be necessary to expand the customer reception area. However, after all, it is a spa where calmness is required and also that it was using the numbered ticket system to keep the order, so I had to rethink about accommodating too many people at once. The signposts were quite clear but not much was written in English, which would be useful for foreigners visiting this place. The aesthetics inside the spa was very consistent and unique. However, there were some spots, such as changing room, clinical therapy room and private double room that looked outdated, lacked practicality and even giving unpleasant impressions. My classmates and I discussed about how some of the quality factors could not meet the expectation of the guests. Also, the ways were almost like a maze and very narrow. As we toured around, I could clearly see which target group this place was aiming for: the seniors. There were almost no services for children, which was understandable because children are vulnerable to high water temperatures, so the facility is not really for the young age groups to begin with. Gellért thermal bath was not neglecting people with disabilities; there were ramps and elevators to facilitate mobility and different bracelet to easily identify which group of clients each guest belongs to. Taps for drinking water could be found in many places which is very important in thermal bathing places for hydration. For parking, it was a bit problematic because there was not enough parking space that our bus for the excursion had to drop us some distance away from the attraction. In general, it was a nice place but to be honest, there wasn’t anything special that caught my attraction and made me want to come back as a guest in the future.

Last but definitely not least, we visited Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum (Hungarian Trade & Tourism Museum). As I commented above, this museum came across unfamiliar to me, so I had low expectation, which turned out to be wrong. It was easy to access with public transportation. Frankly speaking, the entrance and the exterior of the museum are not so compelling, which could be misleading for a museum with such interesting contents. Even after we entered the museum, I couldn’t quite get the picture of the whole theme and not so many guiding materials was in English either. It was only after I actually went inside where the exhibition starts that I really started to enjoy the museum. My Hungarian classmates were filled with excitement from seeing posters and product logos that aroused nostalgia and they were surprised that they didn’t know this place despite they were both from Budapest. The most fun part was that the visitors could interact with some articles on display such as touching some objects, smelling spices, sitting on the tables in an antique setting, etc. Because the objects were from the era we’ve never experienced, we were very much interested, however, not much explanation was available which was a shame. This museum had so much potential to attract both domestic and international guests and my classmates and I all agreed that this place needed more attention and marketing activities to promote themselves.

In general, it was a memorable trip and all of the three places were definitely worth visiting. There was some inconvenience that my classmates and I commonly went through which could mean there should be improvements to be made. We all came to a conclusion that the final destination was the most interesting and made me realize that there should be so much more that many tourists are missing out on either by lack of advertisement of the attraction or the promotions focusing too much only on already popular sites. In my opinion, Hungarian tourism should turn their eyes on small gems like Hungarian Trade & Tourism museum to attract different target groups and offer various sentiments to tourists.”

Written by Gyu-Ree Kim, Tourism MA student of Pannonia University

The ‘Workshops and Oranisations of the National Scientific Students’ Associations’ (number: NTP-HHTDK-18-0020) project has been funded with support from the Hungarian Ministry of Human Capacities (EMMI), the Human Capacities Grant Management Office (EMET).

logo

Szakmai gyakorlat a Karib-térségben

– Ki akarsz szabadulni a szürke hétköznapokból?

– Még nincsenek kipipálva a bakancslistádon a Karib-szigetek vagy csak visszatérnél oda?

– Szeretnél esetleg a Karib-szigetek egyikén, 5 csillagos szállodában dolgozni?

– Érdekel a vendéglátás és szeretnél több tapasztalatot gyűjteni?

– El tudod képzelni, hogy a Karib-szigetek egyikén élj és dolgozz 6 hónapig?

 

Akkor legújabb programunk, a Resort Leaders Caribbean szakmai gyakorlat neked van kitalálva!

A Sandals Resorts szállodalánc olyan szigeteken működtet kizárólag 5* szállodákat, mint a Bahamák, Antigua, Barbados, Grenada, Saint Lucia és Jamaica. A programhoz nem szükséges az aktív nappali tagozatos jogviszony és akár friss diplomások is jelentkezhetnek!

Bővebb információ itt>>>

Jelentkezés itt>>>

(Fotó: www.resortleaders.com)

Hirdetés feltöltve: 2019. 04.12.

STARTOLJ VELÜNK! – Startup ötletverseny

Próbáld ki magad a Virgo Ventures Technológiai Inkubátor startup ötletversenyén, mely során nemzetközi növekedési potenciállal rendelkező ötleteket és prototípusokat keresnek. Érdeklődési körük főként a digitális termékek fejlesztése, mint az IoT, felhő, design, internet, e-kereskedelem, mobil vagy fintech megoldások.

Jelentkezni a honlapukon megtalálható jelentkezési lap kitöltésével és visszaküldésével lehet: www.virgo.ventures/verseny

Jelentkezési határidő: 2019. április 26. éjfélig

A beérkező projektekből 5 db kerül előzetesen kiválasztásra és bemutatásra a 2019. május 7-én megrendezésre kerülő rendezvényen, ahol szakmai zsűri választja ki a nyertest.

A kiválasztott csapatok előzetes értesítést és szakmai felkészítést kapnak a pitchek előtt.

Fődíj: Apple iPhone XR kártyafüggetlen mobiltelefon és 1 napos termékvalidációs workshop

Különdíj: High level üzletfejlesztési tanácsadás egy INPUT által kiválasztott ötletre

Helyszín: Pannon Egyetem (8200 Veszprém, Egyetem utca 10.) B épület

További információ a felhívásban. >>>

1. Wine Hackaton a Pannon Egyetemen

Borban az igazság, avagy sikeresen lezajlott az 1. Wine Hackaton a Pannon Egyetemen.

2019. március 29-én karunk adott otthont annak a felsőoktatási hallgatók számára szóló esettanulmányi versenynek, amelynek fókuszában a borászatok főszezonon kívüli aktivitása állt. A versenyen három hazai felsőoktatási intézmény – a Budapesti Corvinus Egyetem, a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Pannon Egyetem – csapatai mérték össze tudásukat.

Az egynapos verseny során a részt vevő csapatok – összesen öt csapat – egy kijelölt balatoni borvidékre (Badacsony, Balatonboglár és Balatonfüred-Csopak) vonatkozóan dolgoztak ki ötleteket, javaslatokat.

A programban szakmai előadások is helyet kaptak, a Pannon Egyetem munkatársai (Madarász Eszter és Sulyok Judit) a turisztikai vendégforgalom szezonalitásáról, a Balaton térség turizmusáról és a borászatok jelenlegi helyzetéről és fejlesztési elképzeléseikről tartottak előadást.

Koczor Dóra tolmácsolásában a részt vevők megismerhették egy balatoni borászat mindennapjait és kihívásait, Pető Gyöngyi (Bakony és Balaton Térségi Turisztikai Nonprofit Kft.) pedig a turisztikai desztinációmenedzsment-szervezetek és a borászatok, borturizmus kapcsolódási pontjairól osztott meg értékes információkat a csapatokkal.

A nyertes csapatok:

1. helyezett: Winers (Pannon Egyetem) csapat, nyereményük egy borkóstolóval egybekötött látogatás a balatonfüredi Koczor Pincészetbe

2. helyezett: Landerer (Budapesti Corvinus Egyetem) csapat, nyereményük egy balatoni borokat tartalmazó ajándékcsomag

3. helyezett: METUrizmus (Budapesti Metropolitan Egyetem) csapat, nyereményük egy balatoni borokat tartalmazó ajándékcsomag

Különdíj: Wineolution (Pannon Egyetem) csapat, nyereményük Bakony &Balaton kedvezménykártya

A nyerteseknek és minden résztvevőnek ezúton is gratulálunk.

A képgaléria megtekinthető itt. >>>


A borágazat számos szinten van jelen Európa gazdasági-társadalmi életében: a borászatok meghatározzák az érintett területeken élők életstílusát, a társadalmi-gazdasági és a természeti környezetet. A 2017 és 2019 között, az Erasmus+ program finanszírozásában megvalósuló The Wine Lab projekt legfőbb célja, hogy az érintettek aktív részvételével elősegíti a gyakorlat és a kutatás – a borászatok és az egyetemek – közötti együttműködést, hálózatosodást, ezáltal is támogatva a résztvevők közötti tudásmegosztást, a kihívások és az azokra adott válaszok megismerését illetve a borágazat innovációját. A projekt ciprusi, görög, magyar, olasz és osztrák partnerek együttműködésében zajlik; Magyarországról a Pannon Egyetem és a Koczor Pince tagja a konzorciumnak. További információ: www.thewinelab.eu

Marketing Challenge Day 2019 – Marketing verseny középiskolásoknak

Marketing Challenge Day – Elfogadod a kihívást?

A marketing egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen mindenki arra törekszik, hogy megkülönböztesse az általa kínált terméket vagy szolgáltatást. A növekvő kommunikációs zajban viszont elterelődhet a fogyasztók figyelme és nem lesz sikeres a marketingkampány.

Ebben a versenyben megmutathatod CSAPATOD mennyire jártas a különböző termékek, reklámok, márkák világában. A kérdés már csak az, hogy elfogadod-e a kihívást?

A verseny időpontja: 2019. május 16. (csütörtök), 9:00-16:00

A verseny helyszíne: Pannon Egyetem, 8200 – Veszprém, Egyetem u. 10., B épület, 2. emelet, Konferenciaközpont

Ki jelentkezhet?

A versenyre bármely középiskola tanulója jelentkezhet 4-5 fős csapattal.

A jelentkezés feltétele egy videós bemutatkozás beküldése, amely max. 3 percben bemutatja a csapatot, és hogy mit jelent számukra a marketing. Egyéb megkötés nincs, szabadon szárnyalhat a fantázia. A videókat telefonnal is el lehet készíteni és engedélyezett az utómunka.

A beküldött munkákból 15 csapatot választ ki a szakmai zsűri, akik megmérettetnek a májusi versenyen.

Formátum: mp4

Fájlnév: csapatnév_MV2019.mp4

A videókat az alábbi Google Drive mappába kérjük feltölteni: https://drive.google.com/drive/folders/1k8oAA9UqFp8nsXYolkmB1CHhWbw_88d1?usp=sharing

A jelentkezés és a videó feltöltésének határideje: 2019. április 26. (péntek)

Hogyan jelentkezhetsz?

A csapatok jelentkezését a kommunikacio@gtk.uni-pannon.hu e-mail címen várjuk. A jelentkezéshez a következő adatokat kérjük megadni: iskola, csapatnév, csapattagok neve, csapatkapitány neve, e-mail címe és telefonszáma.

Díjazás: A csapatok ajándékutalványt és marketing szakkönyveket nyerhetnek.

A verseny lebonyolítása:

A verseny kétfordulós. Az első fordulóban marketinggel kapcsolatos (teszt) kérdéseket kapnak a csapatok. A kérdések a marketinggyár termékeivel és a marketing szakma érdekességivel foglalkoznak (reklámok, reklámarcok, szlogenek, termékek, sikersztorik).

A második fordulóban a csapatok egy kidolgozandó feladatot kapnak, amelyhez prezentációt kell készíteniük, amit egy szakmai zsűrinek bemutatnak. Ezen feladatrész megoldásában személyes és interaktív segítséget biztosítunk a kidolgozás ideje alatt.

<<<
powered by wordpress - made by us
Vissza az oldal tetejére.